Windows İle İlgili...
-
Hacılar; windows 8 sürümünde RTM olanı mı iyi,yoksa MSDN olanı mı ?
-
hoca bu ne saçma bi soru sende kavram kargaşası olmuş :) RTM ile MSDN ap ayrı şeyler RTM dediğin şey millet alsın baksın bi eksiği gediği bişisi var mı diye çıkarılan bişey MSDN ise adamların developerlar için yaptığı site orda da RTM dahil tüm sürümler paylaşılıyorki orası paralı üyelk istiyor aylık 100 $ gibi bişiydi galiba yani MSDN diye bi sürüm yok
Toplam Hit: 618 Toplam Mesaj: 2
