Windows İle İlgili...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganoglu66
    doganoglu66's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Hacılar; windows 8 sürümünde RTM olanı mı iyi,yoksa MSDN olanı mı ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hoca bu ne saçma bi soru sende kavram kargaşası olmuş :) RTM ile MSDN ap ayrı şeyler RTM dediğin şey millet alsın baksın bi eksiği gediği bişisi var mı diye çıkarılan bişey MSDN ise adamların developerlar için yaptığı site orda da RTM dahil tüm sürümler paylaşılıyorki orası paralı üyelk istiyor aylık 100 $ gibi bişiydi galiba yani MSDN diye bi sürüm yok


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 618 Toplam Mesaj: 2