folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows İle İlgili Alakasız Bir Kaç Soru



Windows İle İlgili Alakasız Bir Kaç Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    1- Dos'u bozdum :D hiç bir komutu şu anda tanımıyor.sanırım environment variable ' ları kurcalarken oldu buna nasıl bi çözüm bulabilirim

    2- kısayolları taskbarda kullanıyorum. Fakat bazı kısayolların icon ları kayboluyor durduk yere. Properties ten shourcat sekmesinden change icon diyorum değiştirmeye calısıyorum yinede değişmiyor. buda taskbarda icon olmadıgı için programları bulmamı zorlaştırıyor.buna bi çözüm blmam lazım :|

    3- Windows live messengerın antivirüs bölümüne microsoft security essiantals nasıl tanımlanır.exe yi seçtim ama her dosya alırken sonuna gelince bi pencere açılıo clicklemem gerekiyor. bu pencere çıksın istemiyorum

     4-  Taskbar hide seçenegi seçiliyken msnde falan ielti oldugunda sağ dogru açılıyor bu sırada açık olan pencerenin üstüne geliyor.bu pencereyide aynanda kaydırmak mümkünmü taskbar itsin pencereyi açılırken

     

    şimdilik aklıma gelenler bunlar :|

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    yukarı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    1- http://support.microsoft.com/kb/120822/tr (emin değilim ama işe yarayabilir)

    2- http://forum.donanimhaber.com/m_14252921/tm.htm (3. ve 4. cevap)

    3- WLM için antivirüs tanımlaması yaptın ve her dosya alımından sonra antivirüs penceresi açılmasından mı bahsediyorsun?

    4- Anlamadım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    3. sorunun çözümü yok.açılacak ve tıklayacaksın.


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    3. sorunun çözümü yok.açılacak ve tıklayacaksın.


    -----------------------------

     

    autoit

    - microsoft'un programı yerine kendi oluşturdugun exeyi kaynak göstericeksin

    - autoit taranılacak dosyayı komut satırından alacak ve microsoft programına ileterek çalıştıracak

    - autoit o pencerenin açılmasını bekleyecek

    - açılınca ilgili tuşa tıklayacak

    bilmeyenler için autoit:

    AutoIt v3 is a freeware BASIC-like scripting language designed for automating the Windows GUI and general scripting

    edit:

     

    $dosya=$cmdline[1] ; birinci parametreyi aldık
    ShellExecute("C:\programfiles\microsoft antivirus dosyası.exe", $dosya)
    WinWait("Gelen pencerenin başlıgı")
    ControlClick("Gelen pencerenin başlıgı","","buton adı") ;buton adı Autoit window info programı ile öğrenilir

    msn ayarlarında da autoit ile yaptığın exeyi gösterirsin olur biter

Toplam Hit: 994 Toplam Mesaj: 5