

Windows İle İlgili Alakasız Bir Kaç Soru
-
1- Dos'u bozdum :D hiç bir komutu şu anda tanımıyor.sanırım environment variable ' ları kurcalarken oldu buna nasıl bi çözüm bulabilirim
2- kısayolları taskbarda kullanıyorum. Fakat bazı kısayolların icon ları kayboluyor durduk yere. Properties ten shourcat sekmesinden change icon diyorum değiştirmeye calısıyorum yinede değişmiyor. buda taskbarda icon olmadıgı için programları bulmamı zorlaştırıyor.buna bi çözüm blmam lazım :|
3- Windows live messengerın antivirüs bölümüne microsoft security essiantals nasıl tanımlanır.exe yi seçtim ama her dosya alırken sonuna gelince bi pencere açılıo clicklemem gerekiyor. bu pencere çıksın istemiyorum
4- Taskbar hide seçenegi seçiliyken msnde falan ielti oldugunda sağ dogru açılıyor bu sırada açık olan pencerenin üstüne geliyor.bu pencereyide aynanda kaydırmak mümkünmü taskbar itsin pencereyi açılırken
şimdilik aklıma gelenler bunlar :|
-
yukarı
-
1- http://support.microsoft.com/kb/120822/tr (emin değilim ama işe yarayabilir)
2- http://forum.donanimhaber.com/m_14252921/tm.htm (3. ve 4. cevap)
3- WLM için antivirüs tanımlaması yaptın ve her dosya alımından sonra antivirüs penceresi açılmasından mı bahsediyorsun?
4- Anlamadım.
-
3. sorunun çözümü yok.açılacak ve tıklayacaksın.
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
3. sorunun çözümü yok.açılacak ve tıklayacaksın.
-----------------------------autoit
- microsoft'un programı yerine kendi oluşturdugun exeyi kaynak göstericeksin
- autoit taranılacak dosyayı komut satırından alacak ve microsoft programına ileterek çalıştıracak
- autoit o pencerenin açılmasını bekleyecek
- açılınca ilgili tuşa tıklayacak
bilmeyenler için autoit:
AutoIt v3 is a freeware BASIC-like scripting language designed for automating the Windows GUI and general scripting
edit:
$dosya=$cmdline[1] ; birinci parametreyi aldık ShellExecute("C:\programfiles\microsoft antivirus dosyası.exe", $dosya) WinWait("Gelen pencerenin başlıgı") ControlClick("Gelen pencerenin başlıgı","","buton adı") ;buton adı Autoit window info programı ile öğrenilirmsn ayarlarında da autoit ile yaptığın exeyi gösterirsin olur biter