Windows Kuramıyorum...
-
selamlar arkadaşlar masaüstü pc mde windows kuramıyorum...
geçen arkadaştan 500 gb lik sata hdd aldım, win kurmak için ama gel gör ki kurulum esnasında hdd bulunamadı diyor...
3 tane sata entegreli cd indirdim, hiç biri bu hdd ye diş geçiremedi...
ubuntu falan kuruluyor ama :|
bir de hdd nin içinde "xp" diye bir bölme var 70 gb lik bunun 30 u dolu gözüküyor ama içinde bir şey gözükmüyor :|
yardımlarınız için şimdiden çok sağolun :|
-
entegre ettigin sata driverlari icinde senin anakartina uygun olani yoktur
anakartin modeline bakip, internetten sata driverini indir.
floppy ile kurulum esnasinda f6 ile driveri goster sorunun cozulur..
kolay gelsin.
-
f6 olayını deneyeyim sağol :|
peki bu dolu 30 gb yi nasıl görebilirim :|
-
Kurmaya çalıştıgın xp cdsinin.. sata destegi varmı
-
diski haricen taktıgın bilgisayarda bilgisayarım sağ tıkla yönet disk yönetiminden o diski yeniden değerlendir ve diski sıfırla.elinde eski win.cdsi varsa onunla kurulum yap. flopin varmı? anakartın tam modelini markasını verde somut olarak yarımcı olalım.dogru dosyayı bulalım beraber birde sağlam disket bul.
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------f6 olayını deneyeyim sağol :|
peki bu dolu 30 gb yi nasıl görebilirim :|
-----------------------------
sil gitsin ya arkadaşın dediği gibi disketten satayı göster sonrada güzelce fdısk at
