folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Live Mail 2011‘De Mail Gönderimi Hakkında Bir Problem



Windows Live Mail 2011‘De Mail Gönderimi Hakkında Bir Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar;

     

    Windows Live mail 2011 kullanıyorum. Maili hazırlarken bir alt satıra geçmek için Enter yada Shift+Enter kombinasyonunu kullanıyorum.Normalde paragraflar arasında boşluk olmasına rağmen maili gönderdiğim zaman yazıların hepsi alt alta çıkıyor. Hatta bazen belirlediğim yazı tipleri değişip default font olan Times New Roman'a dönüşüyor. Bu problemin kaynağı ne olabilir sizce ? Çözümü ne olabilir? Benim için ciddi bir sıkıntı çünkü.Yardımlarınızı bekliyorum.

     

    Normalde gönderdiğim mail şu şekilde

     

    Ama mail gittiği zaman şu şekilde oluyor



    Gel bili bili gates
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    resimler gözükmüyo :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    resimler gözükmüyo :|


    -----------------------------

    direk linkleri vereyim 

    1. resim http://c1203.hizliresim.com/v/2/35j47.jpg

    2. resim http://c1203.hizliresim.com/v/2/35j54.jpg 


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 718 Toplam Mesaj: 3