

Windows Live Mail 2011‘De Mail Gönderimi Hakkında Bir Problem
-
Merhaba arkadaşlar;
Windows Live mail 2011 kullanıyorum. Maili hazırlarken bir alt satıra geçmek için Enter yada Shift+Enter kombinasyonunu kullanıyorum.Normalde paragraflar arasında boşluk olmasına rağmen maili gönderdiğim zaman yazıların hepsi alt alta çıkıyor. Hatta bazen belirlediğim yazı tipleri değişip default font olan Times New Roman'a dönüşüyor. Bu problemin kaynağı ne olabilir sizce ? Çözümü ne olabilir? Benim için ciddi bir sıkıntı çünkü.Yardımlarınızı bekliyorum.
Normalde gönderdiğim mail şu şekilde

Ama mail gittiği zaman şu şekilde oluyor

-
resimler gözükmüyo :|
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------resimler gözükmüyo :|
-----------------------------direk linkleri vereyim
1. resim http://c1203.hizliresim.com/v/2/35j47.jpg
2. resim http://c1203.hizliresim.com/v/2/35j54.jpg