Windows Live Messenger - 80072Efd Hatası
-
Kardeşler sabahtan beri bununla uğraşıyorum, denemediğim yol kalmadı,
Bir el atın şuna,
Tşk.ler
-
haci pc den kaynaklanan birsey degil bu bendede gece 3 ten bu yana bu hatayi hep veriyor..
sanirim Turkiye hat cikislarinda sorun var. bosuna kanser olma yani :)
edit : bak hocam http://www.tahribat.com/Forum-14-Haziran-2012-Internette-Sorun-Yasayanlar-Baksin-159889/
-
hah bunuda gördüm tamam türkiye genelinde var sorun yada bölgeselde olabilir tabi yurtdışı lokasyonlu çoğu yere bağlanılamıyor
-
ttnet ile gorustum ayni sorun icin. genel bir calisma oldugunu soylediler.
turkiye genelinde sorun var. herkeste degil.
kisa zamanda sorun giderilecek dediler
-
ben giriyorum şuan bi sorun yok gerçi bende kişi listesi yok ondandır belki :)
Toplam Hit: 637 Toplam Mesaj: 5
