Windows Live Messenger 2011 15.4.3538.513 Final TR
-
Windows Live Messenger 2011 sürümüyle adından oldukça söz ettireceğe benziyor. Messenger'ın yanı sıra özellikle Facebook olmak üzere sosyal ağlarınızdaki profillerinizi de tek çatı altından yönetebilmenizi sağlıyor. Ayrıca karşınızdaki kişi size bir link gönderdiğinde tarayıcınızı kullanmadan Windows live üzerinden görüntüleyebilmenizi sağlıyor.
.: Notlar :.
# Xp'de çalışamamaktadır.
# Vista'da denenmemiştir.
# Windows 7 Ultimate 32 Bit üzerinde denenmiştir.
# 64 bit sistemlerde Denenmemiştir..
# Orjinal Türkçe'dir
# Çoklu oturum yaması yapılmamıştır.
# Kaldırmak isterseniz Revo, Glary, YourUninstaller veya herhangi bir kaldırma programı kullanmayınız. Sistem dosyası silebilir ve format atmak zorunda kalabilirsiniz.
Download Wuploadhttp://www.wupload.com/file/46377069/W.L.M.2011 15.4.3538.513 Final TR.rar -
Wirisyüs vs bişey yoktur denenmemiştir :D ...
Çentik...
-
ya bu yeni msn i yapanıda yazanıda kodlayanıda o smileyleri yapan grafikerlerinden tut da projeyi yöneten en tepedeki elemana kadar....
berbat bir sürüm.msn den soğudum artık açmıyorum arkadaş.
Bu kadar hatalı bu kadar hantal bir sürüm olamaz.
bu 2009 filan güzeldi ya
-
sürekli DC yiyorum , skype 10 gün açık kalıyor 1 saniye laga girmiyor geçikme yapmıyor kapanmıyor dc etmiyor
microsoft sana kafam girsin web msn kullandırıon bana..
-
hala 2009u kullanıyorum bundan daha stabil daha güzel daha hızlı çalışanı yok ne zaman ki bu sürümü engellediler o zamana kadar bunu kullanacam ondan sonra da zaten msn kullanmaya gerek yok kamera için skyp yazışma için facebook olay bitmiştir
-
bende denemeceğim
-
Essential basli basina kotu bence. '09 kullaniyorum bende gayet guzel.

