folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Windows Live Messenger 2011 15.4.3538.513 Final TR



Windows Live Messenger 2011 15.4.3538.513 Final TR

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek





    Windows%20Live%20Messenger%202011%2015.4.3538.513%20Final%20TR




    Windows Live Messenger 2011 sürümüyle adından oldukça söz ettireceğe benziyor. Messenger'ın yanı sıra özellikle Facebook olmak üzere sosyal ağlarınızdaki profillerinizi de tek çatı altından yönetebilmenizi sağlıyor. Ayrıca karşınızdaki kişi size bir link gönderdiğinde tarayıcınızı kullanmadan Windows live üzerinden görüntüleyebilmenizi sağlıyor.

    .: Notlar :.
    # Xp'de çalışamamaktadır.
    # Vista'da denenmemiştir.
    # Windows 7 Ultimate 32 Bit üzerinde denenmiştir.
    # 64 bit sistemlerde Denenmemiştir..
    # Orjinal Türkçe'dir
    # Çoklu oturum yaması yapılmamıştır.
    # Kaldırmak isterseniz Revo, Glary, YourUninstaller veya herhangi bir kaldırma programı kullanmayınız. Sistem dosyası silebilir ve format atmak zorunda kalabilirsiniz.









    Download Wupload
    http://www.wupload.com/file/46377069/W.L.M.2011 15.4.3538.513 Final TR.rar





    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    Wirisyüs vs bişey yoktur denenmemiştir :D ...

    Çentik...


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    ya bu yeni msn i yapanıda yazanıda kodlayanıda o smileyleri yapan grafikerlerinden tut da projeyi yöneten en tepedeki elemana kadar....

    berbat bir sürüm.msn den soğudum artık açmıyorum arkadaş.

    Bu kadar hatalı bu kadar hantal bir sürüm olamaz.

    bu 2009 filan güzeldi ya


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    sürekli DC yiyorum , skype 10 gün açık kalıyor 1 saniye laga girmiyor geçikme yapmıyor kapanmıyor dc etmiyor

     

    microsoft sana kafam girsin web msn kullandırıon bana..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    hala 2009u kullanıyorum bundan daha stabil daha güzel daha hızlı çalışanı yok ne zaman ki bu sürümü engellediler o zamana kadar bunu kullanacam ondan sonra da zaten msn kullanmaya gerek yok kamera için skyp yazışma için facebook olay bitmiştir


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    bende denemeceğim

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Essential basli basina kotu bence. '09 kullaniyorum bende gayet guzel.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
Toplam Hit: 1405 Toplam Mesaj: 7