Windows Live Messenger 8007000E Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    birşey yazmaya gerek yok hocam bu sorunun nasıl halledileceğini bilen varsa yazabilirmi acaba?


    öğle yemeğini yemez o marinada kesti hızı, mühendis değil sanki jigolo.iremde üzdü onca kızı,az saplamadı çuvaldızı,bir nogay vardı bilir o.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    messencer için ek olarak kullandığın zımbırtıları sil düzelir oda olmadı temp doslarını temizle sorun kalmaz.


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    hocam olmadi ya başka birşey lazım


    öğle yemeğini yemez o marinada kesti hızı, mühendis değil sanki jigolo.iremde üzdü onca kızı,az saplamadı çuvaldızı,bir nogay vardı bilir o.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    dns kullanıyosan bi dnsleri iptal edip dene eğer kullanmıyosan dns giripte dene


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    your uninstaller tarzı bir yazılımla msni kaldır.Tekrar kur


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Abicim herseyini komple silmelisin. bunun icin yardimci uninstall programlari var. regedit megedit komple temizliyor. hic bir messenger kalintisi birakmiyor.

    Ondan sonra tekrar kuruyorsun. Ayni sorunu ben bu sekilde halleettim.

Toplam Hit: 2630 Toplam Mesaj: 6