Windows Live Messenger Sorunum
-
Bu ezik yazılım kaç gündür ne zaman açmaya çalışsam sorun gider kapat falan gibi butonları olan bi pencere açıyo?
webmessenger falan açıyom da randıman vermiyo.
Napmam lazım? Bilen var mı?
-
kaldırıp tekrar kur.. discovery gibi saçmalıklar kullandıysan ondan yapmış olabilir.. kaldırdıktan sonra msnle ilgili bütün dosyaları sil öyle kur..
-
Karşına gelen hata kodunu yaz Google a ona göre sonuç bulabilirsin.
-
kaldırıp kurdum zaten ama yine fayda etmedi..
Hata kodunu deniyim...saolasın...
-
-
tamamdır çözdüm ben de
-
bi ben çözemedim aq :D
aynı ilyas salmanın filmi gibi.
arabaya adam alıyolar :
- sne gel, sende gel, gel gel
ilyas salman geiyo
- sen gelme :D
Toplam Hit: 1173 Toplam Mesaj: 7
