Windows Live Messenger Yardım
-
Müridler merhaba
windows live messenger 2011 yüklü bilgisayarımda.msn adresimi şifremi giriyorum oturum açılıyor açıldığı an donuyor kalıyor neden acaba onardım olmadı sildim tekrar kurdum olmadı.
aynı sorunu yaşıyan mürid varmı ?
-
Sorunsuz bir msn çıkmadı
skype ye geçmeyi düşünüyorum artık
-
up
-
zep messenger la temizleyip reset atıp tekrar denesen?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
zep messenger la temizleyip reset atıp tekrar denesen?
-----------------------------yok hocam olmadı ya
Toplam Hit: 420 Toplam Mesaj: 5
