Windows Live Yükleme Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

     

    10 gündür uğraşıyorum ama hala yükleyemedim şu Windows Live'ı.Önceden çok iyi çalışıyordu ama wireless git-gel yapa yapa Windows Live da açılmamaya başladı.Önceleri hata kodu veriyordu şimdi ise yüklenmiyor.Uninstaller programlarıyla Windows Live'a ait ne varsa silip tekrar denedim ama yine olmadı..
    Şu an bilgisayarımda 8.5 yüklü.Onu da sorunsuz açıyor ama windows live 9 sürümü yüklenmiyor..

    Twitter'dan Bill Gates'e bile sordum ama cevap gelmedi.Galiba o da bilmiyor :p

    Format dışında nasıl halledilebilir bu sorun ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    upp

    Yok mu bir formül?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    İlk Önce Buradan Windows Installer Clean Up Programı İndiriyoruz.

    İlk Önce Programı Kuruyoruz.

    Program Hiçbir Şekilde Masa üstüne Simge bırakmayacaktır.

    C:\Program Files\Windows Installer Clean Up
    Bu Kısma Girip “msciuu.exe” Dosyasını Tıklıyoruz.

    Aşağıdaki Program Gelecek.
    http://img11.imageshack.us/img11/9946/myzurnaby9.jpg
    Ben Direk Seçmeniz Gereken Yerleri Gösterdim. Aman Select All veya Clear All Tuşlarını Seçmeyin Sonuçta Program Etkili Bir Temizleme Programı Windows Messengere Ait Dosyaları Silerseniz MSDos Klasörünün Açılıp Ona Ait Bilgilerin Silinmeye Başlayacağını Göreceksiniz.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    Hocam dediğin programla siliyorum sonra tekrar yüklemeye çalıştığımda;

    Genel ilerleme durumu aniden %7-21-56-78-98 oluyor ve sonradan yine aynı hatayı veriyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    C-M-D bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam dediğin programla siliyorum sonra tekrar yüklemeye çalıştığımda;

    Genel ilerleme durumu aniden %7-21-56-78-98 oluyor ve sonradan yine aynı hatayı veriyor.


    -----------------------------

    format at :) msni bir bozduydum kodlarını kurcaladım ettim derken ne kaldırılıyor ne kuruluyordu tam çözdüm dedim kamera açınca kapanmaya sbaşladı sikerim dedim format attım :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hacci portable kullan msn 7.5 kullanıyorum;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuz_ruhu_03
    tuz_ruhu_03's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bilgisayar saatini ve tarihini kontrol et.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    1001 formül denedim ama olmadı da olmadı.Mecburen format yicek pc.

Toplam Hit: 1530 Toplam Mesaj: 8