Windows Logo Sınaması
-
merhaba arkadaşlar.kameramı ve yazıcımı yüklemeye çalışırken en son windows logo sınamasından geçmedi uyarısı çıkıyor.devam et veya yüklemeyi durdur yazısı var aşağıda.devam edersen sistem bozulabilir uyarısıda var.ne yapmalıyım.bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.herkese kolay gelsin hayırlı akşamlar...
-
dewam et de kardeşim o windowzenin biz kullanıcılara yaptığı diğer zulümlerden bi danesidir :D korkutuyo aklınca
-
devam edersen bi zarar görmezsin, neredeyse bütün kamera sürücülerinde sınamadan geçemedi uyarısı çıkar :)
-
teşekkür ederim paylaşımınız için.benimde bir arkadaş sizin dediğinizi yapmış.pc 60 saniye sonra kapanacak uyarısı çıkmış.sonra kapanmış..acaba buna benzer sistem bozuklukları olabilirmi.daha geçen hafta format attırdım.bir daha formata kalbim dayanmaz:(
-
o uyarının bu sınamayla alakası yok :) için rahat olsun
-
saol dayı.dediğini yaptım.ama yüklerken sürekli dosyalar içinde aynı uyarıyı veriyordu.hepsine devam et dedim.sadece msn de görüntü kurulumu yaparken windows msn'yi kapattı hata uyarısı verdi.tekrar denedim öyle bişe olmadı.inşallah hiç birşey olmaz.yazıcıyıda yükleyecem şimdi aynı o şekilde..yardımlar için teşekkürler..
Toplam Hit: 1526 Toplam Mesaj: 6
