

Windows Media Player ( 9 Veya 8 ) Download Linki Olan Varmı?
-
S.a arkadaşlar bi mesajımda belirtmiştim hata veriyor diye..Silip tekrar yükleyeceğim link lazım..
Yalnız 11 i bwende var onu yükleyemiyorum hata veriyor ,
8 yada 9 olan varsa upload edebilirmi yada buraya yazarsa iyibolur....
şimdiden teşekkürler
kalın sağlıcakla...
-
-
Ya da elinde güzel adam gibi birsürü codec divx vs ne varsa çalıştırabilecek player bilen varsa full link / crack yollayuabilirler Duamı alırlar :)
Tşk Dead_Bodies
-
arkadaşım bunudamı bulamıyosun yani :D
-
Medya player 11 Lisanssız Windowslara yüklenemez, hata ondan veriyor Forumda arama yap xp lisanlamak gibi bi adı vardı, buldun buldun bulamadın xp ni lisanslamanı sağlayacak programı veririm buradan. Selametle.
Toplam Hit: 674 Toplam Mesaj: 5