Windows Mobile 5İ Yükseltmek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    elimde bi PDA var eski bişey gsmart (modelini şu an yazamadım) bunda wm 5 yüklü

    yükseltme imkanım var mı? ek olarak en fazla özellik nasıl yükleyebilirim? en işe yarar hale nasıl getirebilirim?

    edit :

    http://www.gigabytecm.com/Turkey/gbc_product.spec.aspx?pid=2&tid=&tabIndex=2&Num=0


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı windows mobile sitesine gir orada 6,0 a ve 6,1 e yükseltme talimatları var. benim tavsiyem 6,1 olur bir dene eğer sistemin stabil calışmıyorsa geri 6,0 a ya da  5,0 a düşürebilirsin. windows sürümlerini üretici firmanın web sitesinden bulabiliyorsan daha ii olur. ayrıca pocketpc vs. gibi bu alanda kendini geliştirmiş forumlardan da telefonun için ii bir sürüm bulabilir geniş program yelpazesine ulaşabilirsin.

    telefonun kullanışlılığı senin ihtiyaçlarını karşılamasına bağlıdır. telefonda ne yapmak istiyorsan ona göre program kurar kullanışlı hale getirebilirsin. işlemci olarak telefon 400 küsür mhz lik bir hıza sahip eğer ram/romlarla ilgili bir sıkıntı cıkmazsa bence 6,1 i cok rahat kullanacaktır. kaldı ki piyasada 528 mhz işlemciler ile win 6,5 kullanabildiklerine göre bence kullanırsın...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    sağol hocam, rahat kaldırır dediğine göre hemen deneyeceğim.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    aklıma takıldı, işlemleri henüz yapamadım da

    bu olayda lisans muhabbeti oluyor mu?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    yok haci olmuyo hspl yukluyosun once sonra isletim sistemini kuruyorsun

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
Toplam Hit: 1066 Toplam Mesaj: 5