Windows Mobile 5İ Yükseltmek?
-
elimde bi PDA var eski bişey gsmart (modelini şu an yazamadım) bunda wm 5 yüklü
yükseltme imkanım var mı? ek olarak en fazla özellik nasıl yükleyebilirim? en işe yarar hale nasıl getirebilirim?
edit :
http://www.gigabytecm.com/Turkey/gbc_product.spec.aspx?pid=2&tid=&tabIndex=2&Num=0
-
hacı windows mobile sitesine gir orada 6,0 a ve 6,1 e yükseltme talimatları var. benim tavsiyem 6,1 olur bir dene eğer sistemin stabil calışmıyorsa geri 6,0 a ya da 5,0 a düşürebilirsin. windows sürümlerini üretici firmanın web sitesinden bulabiliyorsan daha ii olur. ayrıca pocketpc vs. gibi bu alanda kendini geliştirmiş forumlardan da telefonun için ii bir sürüm bulabilir geniş program yelpazesine ulaşabilirsin.
telefonun kullanışlılığı senin ihtiyaçlarını karşılamasına bağlıdır. telefonda ne yapmak istiyorsan ona göre program kurar kullanışlı hale getirebilirsin. işlemci olarak telefon 400 küsür mhz lik bir hıza sahip eğer ram/romlarla ilgili bir sıkıntı cıkmazsa bence 6,1 i cok rahat kullanacaktır. kaldı ki piyasada 528 mhz işlemciler ile win 6,5 kullanabildiklerine göre bence kullanırsın...
-
sağol hocam, rahat kaldırır dediğine göre hemen deneyeceğim.
-
aklıma takıldı, işlemleri henüz yapamadım da
bu olayda lisans muhabbeti oluyor mu?
-
yok haci olmuyo hspl yukluyosun once sonra isletim sistemini kuruyorsun
