

Windows Movie Maker Ses Problemi (Kalitesiz Ses)
-
Merhaba,
Movie Maker'da bir mp3 e resim ve yazı ekledim, hiçbir sorun yok ortada. Fakat Film Dosyasını Kaydet diyip kaydettim ve dosyayı açtım; hüsrana uğradım =)
Ses yankı yapıyor gibi, çok kötü geliyor. Bir çözümünü bilen var mı acep ?
-
proshow kullan iyidir.
-
Ya zaten Sony Vegas da kullanırım fakat Movie Maker ile uğraştım baya, bu çöpe gitmesin. Çözmek istiyorum şunu.
Toplam Hit: 1222 Toplam Mesaj: 3