Windows Orjinal Yapmayla Alakalı
-
Hocalar windows xp/vista/7 yani herhangi bir sürümünün keyini bir defamı kullanabiliyoruz. Yani benim aldığım bir keyi başka bir arkadaşımda kullanabilirmi. Eğer cevap hayır ise bu nette yayılan keyleri millet nasıl kullanıyor.
-
başkalarıda kullanabilir.
-
Kullanabilir...
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
başkalarıda kullanabilir.
-----------------------------yani hocam microsoft bu yasaklı keyleri neye göre yapıyor. girilen keylerin bi istaistiki oranımı var
-
benim bildiğim aldığın keyi sadece kendin kullanırsın.Arkadaşın da kullanır ama update falan yaparken windows algılarsa key blacklist e alınır windowsu kurarsın o keyle ama korsan uyarısı verir ikinizde de.
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
başkalarıda kullanabilir.
-----------------------------yani hocam microsoft bu yasaklı keyleri neye göre yapıyor. girilen keylerin bi istaistiki oranımı var
-----------------------------Yasaklı key diye bir şey yok.
Yasaklı key dediğin olay aslında key değil.
Crack yöntemlerinin bazıları yeni gelen update'ler ile tespit edilip aktifleştirme iptal ediliyor.
Böylelikle crack'in girdiği key'de iptal olmuş oluyor.
-
edit:fazla gitmiş
-
Update etmediğin sürece problem olmaz. Otomatik güncelleme seçeneklerini devre dışı bırak. Paylaşırsan orjinal keyin iptal olma durumu olabilir.
Herhangi bir win7 crack zaten bu işi görüyor. Keyi paylaşmana gerek yok..
-
Orijinal bir keyi istediğin kadar kullanabilirsin. Eğer senden başkası kullanamasın istiyorsan Microsoft'un sitesine girip key'ini register ediyorsun, bu key bana aittir diye.
-
yani hocalar win7 alsam orjin 10 arkadaş paylaşma imkanımız yok öylemi
