Windows Sahte Yazılım Lisansı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Windows 7'yi RemoweRAT kullanarak güncelledim, herşey güzel yüklendi fakat sahte olduğunu anlayınca aşağıdaki gibi sorunlar çıktı

    Her microsoft uygulumasının açılışında aşadaki uyarıyı veriyor

     

    Güncelleme yaptıktan sonra hosts dosyasını editleyerek microsoftu engellicektim ama yemedi kendisini engellemiyor :)

    Çözümü varmıdır

    http://img804.imageshack.us/img804/8904/imageshackwt.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    şimdi WAT denilen olay şu işaretli güncelleme paketi oluyor mürit, öncelikle onu manuel olarak kaldırman gerekiyor yüklediğin için... ondan sonra removewat ı çalıştırabilirsin, yani çalıştıktan sonra işe yarar.. (;

     

    Malum Paket: http://a1112.hizliresim.com/s/s/1b7lb.jpg


    Çok sıkılıyom
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Saolasın

    RemoveRAT ile uninstall yapıp. MBR Regenerator programını çalıştırınca halloldu

Toplam Hit: 1262 Toplam Mesaj: 3