Windows Server Sorunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    Arkadaşlar windows server 2003 yükle serverimde sadece mssql kurulu iis kurulu . 3 ghz cpu 769 mb ram var ama cpu kullanımı cok bir şey cpu dan yiyor ama hiç bir şey yok datacentere sorudm dedim bole , dediler serverinizde bir sorun yok . Bi ara sanki duydum windows server 2003 de cpuyu çok yiyen dosyadan kurtulmak diye ama şimdi bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hocam hangi uygulama islemciyi ne kadar kullaniyor bunu bi analiz etsene.Ona gore anormal bir uygulama varsa cozum sunulur.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    başlat çalıştır taskmgr yaz enterla (bildiğin ctrl alt del) işlemler kısmından cpu kullanımı takip et.. ayrıca event logları da takip et

    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    hocam bana ne tür bir firewall önerebilirsiniz bide sistmei yormasın iis ile bitişik calıssın vss.. ama sistemi yormucak kasıntı yapmıcak ???    ve ayrıca plesk panel kurulu plesk panelle birlikte firewall geliyormu ?

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    plesk zaten cpu ve ram düşmanı birde firewall kurarsan nolur bilemem :D ben serverımda firewall kullanmıyorum 100% cpu, 2,30 gb ram (sadece 512 si fiziksel) kullanımı var ve 37 tanecik site anca çalışıyor. Avast server edition yüklü açtığım an server kitleniyor..

    windows servera kesinlikle plesk gitmiyor bunu söyleyim. Sadece asp çalıştırılacaksa php mysql vırt zırt eklentileri de boşu boşuna.. Application pool ve iis ayarları düzgün olmak zorunda.. Asp kodlaman düzgün olmak zorunda.. access kullanırsan zaten bitersin mssql kullanmalısın ayrıca onun da ayarlarını düzgün yapmak zorundasın.. arada bir disk birleştirmelisin.. yetmiyorsa loglamaları kapamalısın.. başa bela server işi cidden.

    açıkcası senin firewall kurmayı istemenin sebebi yüksek cpu acaba saldırı mı var, acaba virüs mü var nedeniyle.. Firewall kurunca extra sinir krizi geçirmemen için başıma gelenleri ve gördüklerimi yazdım gerisi sana kalmış

    sistemi yormayacak bir firewall yok rame de tecavüz edecek cpuya da.. ayrıca pleskle dr web geliyordu sanırım ne işe yarar anlamış değilim.. 

    bu arada ciddi ciddi iis, dns server ve genel server 2000/2003 yönetimi, performans ayarları Türkçe bilgi eksikliği var nette.. r10 filan da hikaye şifre ver yapayım ayakları parayla optimize ederim ayaklarına yatıyorlar.. Bilen biri varsa makale döküman yayınlasa güzel olacak..


    :|
Toplam Hit: 725 Toplam Mesaj: 5