Windows Seven'da Yazıcı Paylaşımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeTr
    DeTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2010
    Erkek

    Arkadaşlar  cafe işletiyorum  ana makina seven clientler xp yazıcı paylaşımını nasıl yapıcam  bilgisi olan  ne  yaptıysam ağdan bağalayamadım yazıcıyı belki çok basit bir  işlemi vardır ama bilen  bir murid yardımcı olursa sevinirim  . . .


    Kelimeler Kanatır !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    printer sanırım network makine değil usb den baglı ana makineye.  

    clientlarda başlat>çalıştır    \\anamakineninip      \\192.168.2.1  gibi      yapıp  açılan pencerede  yazıcı driverına çift tıklaman yeter map etmiş olursun driverı 

    firewallun açık olup olmadıgını kontrol et 

    ağ ve paylaşım merkezinden ağın gizli olup olmadıgını ve yazıcı paylaşımının açık olup olmadıgını kontrol et

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.pckoloji.com/windows-soru-cevap/15985-windows-7-agda-yazici-paylasimi-yapilir.html

     

    bak burada resimli bir şekilde anlatımı var. bulmak kolay yani :)


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeTr
    DeTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2010
    Erkek

    catlax bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.pckoloji.com/windows-soru-cevap/15985-windows-7-agda-yazici-paylasimi-yapilir.html

     

    bak burada resimli bir şekilde anlatımı var. bulmak kolay yani :)


    -----------------------------

     

    :)  o  resimlere bakınca seven makineyi bağlarsın haklısın kolay ben xp için olanı sordum  FCN dediklerini yapıcam şimdi 


    Kelimeler Kanatır !
Toplam Hit: 877 Toplam Mesaj: 4