

Windows Seven'da Yazıcı Paylaşımı
-
Arkadaşlar cafe işletiyorum ana makina seven clientler xp yazıcı paylaşımını nasıl yapıcam bilgisi olan ne yaptıysam ağdan bağalayamadım yazıcıyı belki çok basit bir işlemi vardır ama bilen bir murid yardımcı olursa sevinirim . . .
-
printer sanırım network makine değil usb den baglı ana makineye.
clientlarda başlat>çalıştır \\anamakineninip \\192.168.2.1 gibi yapıp açılan pencerede yazıcı driverına çift tıklaman yeter map etmiş olursun driverı
firewallun açık olup olmadıgını kontrol et
ağ ve paylaşım merkezinden ağın gizli olup olmadıgını ve yazıcı paylaşımının açık olup olmadıgını kontrol et
-
http://www.pckoloji.com/windows-soru-cevap/15985-windows-7-agda-yazici-paylasimi-yapilir.html
bak burada resimli bir şekilde anlatımı var. bulmak kolay yani :)
-
catlax bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.pckoloji.com/windows-soru-cevap/15985-windows-7-agda-yazici-paylasimi-yapilir.html
bak burada resimli bir şekilde anlatımı var. bulmak kolay yani :)
-----------------------------:) o resimlere bakınca seven makineyi bağlarsın haklısın kolay ben xp için olanı sordum FCN dediklerini yapıcam şimdi