Windows Vista Business Etkinleştirme...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar şuan elimde olan bi laptop'ta Vista Business yüklü, Windows açılışında windowsu etkinleştirmemiz gerektiğini söylüyor. bir kaç business keyi buldum ama olmadı forumdada biraz araştırdım pek fazla tatmin edici bir bilgi yok. yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim.

    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bilmediğimden soruyom türkçede !... şeklindemi oluyo ...! şeklindemi oluyo? sanırım 1. si he?

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilmediğimden soruyom türkçede !... şeklindemi oluyo ...! şeklindemi oluyo? sanırım 1. si he?
    -----------------------------

    biz ne derdindeyiz sen ne derdindesin be kardeş. bilmem valla nasıl oluyor alışkanlık benimkisi. ama senin dedigin gibi 1.si gibi oluyor.


    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
Toplam Hit: 2406 Toplam Mesaj: 3