

Windows Vista Business Etkinleştirme...!
-
Arkadaşlar şuan elimde olan bi laptop'ta Vista Business yüklü, Windows açılışında windowsu etkinleştirmemiz gerektiğini söylüyor. bir kaç business keyi buldum ama olmadı forumdada biraz araştırdım pek fazla tatmin edici bir bilgi yok. yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim.
-
bilmediğimden soruyom türkçede !... şeklindemi oluyo ...! şeklindemi oluyo? sanırım 1. si he?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bilmediğimden soruyom türkçede !... şeklindemi oluyo ...! şeklindemi oluyo? sanırım 1. si he?
-----------------------------biz ne derdindeyiz sen ne derdindesin be kardeş. bilmem valla nasıl oluyor alışkanlık benimkisi. ama senin dedigin gibi 1.si gibi oluyor.
Toplam Hit: 2406 Toplam Mesaj: 3