

Windows Vista Home Basic IIS Kurulumu ?
-
Müridlerim Merhaba Ben Leptop aldım baya oluyor daha önce leptop'ta vista home basic vardı. sildim xp pro sp3 kurdum asp çalışmalarım için şimdi çevremdeki bazı dostlarım vistaya geçek vistaya geçek diye tutturunca bende leptop ile gelen vista home basic kurdum hay kurmaz olaydım :D sorunum şu ben ISS yüklemek için denetim masası programlar ve özelliklere geliyorum sol taraftan windows özelliklerini aç veya kapaya tıklıyorum internet information services seçiyorum yanındaki artıya basınca ASP ve ASP.NET Bileşenlerini göremiyorum. bu garez ile şimdi microsoft ankara bayisini aradım adamlar mesaide değilmiş bunasıl destel anlamadım acil işlerimde var müridlerim şimdi ben işleri yetiştirmem gerek ne yapayım bana bi yol yöntem gösterin kırk yıl köleniz olayım :D hehehe Sağolun hepiniz
-
home basic te IIS servisini kullnaman malesef kısıtlı, premium sürümünü kurarsan IIS i yükleyebilrsin.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc753198(WS.10).aspx
-
Peki Premium sürümü için ayriyetten paramı ödüyeceğim yoksa geçiş yaması varmı acaba
-
evet extra updrage üçreti ödeyeceksin.
-
Evet müridler vista ultimate buldum kurdum ııs yükledim buraya kadar güzel ama xp'deki asp projelerim vistada çalışmıyor databse yolunda hata gösteriyor bütün projelerim "..." yol veya "/" belirtilmez diye hata alıyorum. Vel hasıl kelam xp den şaşmayacağım bundan sonra . :D iyi bir tecrübe deneme oldu