Windows Vista Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeuefeL
    TeuefeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2009
    Erkek
    Bilgisayarı açtıgımda ekranda sadece belgelerim klasörü açık bir şekilde bulunuyor ekranın geri kalanı siyah göev yöneticisinden explorer.exe i çalştırınca herşey normale dönüyor bunun çözümü nedir ?

    Hell Yeahh
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    TeuefeL bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bilgisayarı açtıgımda ekranda sadece belgelerim klasörü açık bir şekilde bulunuyor ekranın geri kalanı siyah göev yöneticisinden explorer.exe i çalştırınca herşey normale dönüyor bunun çözümü nedir ?
    -----------------------------
    sistem geri yüklemeyi dene

    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
Toplam Hit: 1807 Toplam Mesaj: 2