Windows Vista Problem
-
Bilgisayarı açtıgımda ekranda sadece belgelerim klasörü açık bir şekilde bulunuyor ekranın geri kalanı siyah göev yöneticisinden explorer.exe i çalştırınca herşey normale dönüyor bunun çözümü nedir ?
-
TeuefeL bunu yazdı:
-----------------------------
Bilgisayarı açtıgımda ekranda sadece belgelerim klasörü açık bir şekilde bulunuyor ekranın geri kalanı siyah göev yöneticisinden explorer.exe i çalştırınca herşey normale dönüyor bunun çözümü nedir ?
-----------------------------
sistem geri yüklemeyi dene
Toplam Hit: 1807 Toplam Mesaj: 2
