folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Vista Service Pack 1 RC Çıktı.!



Windows Vista Service Pack 1 RC Çıktı.!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Dün Windows XP için resmi olarak bir Servis paketi yayınlanmıştı. Bugün de Vista için Servis paketi (RC) yayınlandı. Windows Vista’nın ilk servis paketi (RC) 36 Dil’de indirilebiliyor. Dosya boyutu ise 548.5 MB. Servis paketinin yüklenebilmesi için kullanılan Vista ile aynı Dil’de olması gerekiyor. Paket aynı zamanda tüm Vista sürümlerini (Business, Home Premium, Home Basic, Ultimate) destekliyor.

    İndir: Windows Vista Service Pack 1 RC (Tüm diller)
    İndir: Windows Vista Service Pack 1 RC (Türkçe)
    İndir: Windows Vista Service Pack 1 RC (İngilizce)
    İndir: Windows Vista Service Pack 1 RC (Almanca)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    hacı özellikleri ne amk. bizim vistada ne gibi değişiklikler olcak  az daha ayrıntılı verırsen sunu sevinirim...

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    herseyi biz mi yapak amk :D

     

     

    Microsoft' un yeni işletim sistemi Windows Vista, nerede ise 1 yaşını doldurmak üzere. Ancak PC kullanıcıları Vista' ya, hala tereddütle bakıyor. Microsoft ise tüm bu endişeyi büyük bir güncelleme paketi ile silmeyi planlıyor.

    30 Ocak 2007 de piyasaya ilk çıktığı günden itibaren, Microsoft un başını çok ağrıttı Vista. Kullanıcıların, söz verilen SP1' i sabırsızlıkla beklemesinin oldukça fazla sebebi var. 5 yıl gibi oldukça uzun bir geliştirme sürecine rağmen 'Windows Vista' tam anlamıyla hazır olmadan, söz verildiği kadar güvenli olmayan ve XP' ye oranla oldukça yavaş bir işletim sistemi olarak çıktı karşımıza.

    2008 başlarında kullanıcılara sunulacak SP1' in, nasıl bir görünüme sahip olacağı yada ne gibi yenilikler getireceği merakla bekleniyor. Henüz kullanıcılara açılmayan SP1 Kapalı Beta versiyonunu, Chip Online inceledi.

    buyrun servis pack 1 e burdan bakabilrisiniz..

    http://www.chip.com.tr/konu.asp?id=4301 


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    arkada$lar hic service pack'i kuran oldumu.merak ettim, bi degi$iklik oldu mu?hizlanma vs.


    nox...!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    biz daha vista kurmadan adamlar update lerini çıkarmı$lar yaw:D

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
Toplam Hit: 1591 Toplam Mesaj: 5