Windows Vista Şifre Kırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hayvan olarak ben kendim sizlere windows işletim sistemlerinden "Vista ve XP serisinin şifresi nasıl kırılır" mevzusu için bir yöntemi aktarmay çalışacağım.

    Aslında Brute Force tabanlı çalışacağız. Yalnız işimiz o kadar uzun sürmeyecek.

    Microsoft işletim sistemlerinde parolalar şifrelenmiş şekilde saklanıyor. Şimdi biz bu şifrelenmiş dosyaları Ophcrack sayesinde metne dönüştüreceğiz. 

    Her neyse şimdi açıklamaya geçecelim. Bize öncelikle Ubuntu tabanlı bir Ophcrack CD'si lazım. Cd'mizdeki gök kuşağı tabloları sayesinde şifreyi kıracağız. İçlerinizden bazıları bu cd'yi nasıl temin ederim diyebilir.

    http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd 'ten Ophcrack'in vista ve ya xp sürümünü indiriyoruz. İndireceğimiz dosya 500 MB'lık bir ISO dosyasıdır. Sonra bu dosyayı CD'ye yazıyoruz. Ve artık Ophcrack CD'miz var...

    Gel gelelim mevzuya. Şimcik http://www.microsoft.com/turkiye/protect/yourself/password/checker.mspx ten microsoftun en güvenli bulduğu parolalardan biriniz seçtim:sik3@hyvn1z.com

    Efendime söylüyeyim şimdi Ophcrack CD'mizi nasıl kullanacağız onu anlatayım. İlk önce makinamızın bios ayarlarında disk sürücümüzün aktif olduğundan emin olun.

    Sonra CD'mizi makinaya takın. Sonra bilgisayarımızı bu cd ile başlattıktan sonra Enter'a basın. Ophcrack grafiksel kipe geçiyor.

    Biraz sonra kullanıcı adı ve parola ekranda görünüyor. Eğer kıramazsa gök kuşağı tablolarımızda şifrenin değeri olmadığı anlamına gelir. O zaman başka tablolar ile şifreyi deneyebiliriz.

    Neyse microsoftun çok güvenli bulduğu bu şifreyi yaklaşık 5 dk da kırdım. Yalnız ben xp'de denedim. Vista da iki katı bi süre 10 dk filan gerekir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    abi harbi hayvansın :|

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Saol dayı eskik olma.

    Ama bu kadar kısa sürede bu şerefsiz nasıl şifreyi kırdı halen anlamış değilim :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    garip bi yöntem denemek görmek lazım :)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    saol nikini yazamadığım arkadaş...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saol dayı eskik olma.

    Ama bu kadar kısa sürede bu şerefsiz nasıl şifreyi kırdı halen anlamış değilim :S


    -----------------------------
    hocam bende merak etim ne islem yapıyo bulursan bi zghmet paylbş bizle

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    bide syskey den şfre koyuncu kırıyor mu?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    aslanım memo /: çözümleme güzel /:


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Evet burda videolu anlatım var. Ama ingilizce.

    Kendim yapacaktım ama zaman ayıramadım işte.

    http://www.youtube.com/watch?v=SmlNqo7UODE 

    2 dk'da kırıyor şifreyi çok orjinal bişey.

Toplam Hit: 4675 Toplam Mesaj: 9