

Windows Vista UAC Özelliğinin(Herşeye Soru Sorma :)) Kapatılması
-
Arkadaşlar milletin bilip bilmeden windowsun güvenliğiyle dalga geçmesi Microsoftu böyle şeyler eklemeye itti.Bilgisayarda administrator dahi olsanız UAC(User account control) açıkken dosya silerken,kopyalarken vs herşeye emin misiniz? son kararınız mı? tarzı soruları 50 defa sorarak bir noktadan sonra delirtiyor insanı :) Bunu kapatsanızda windows yeterince güvenli zaten.Önemli sistem dosyalarına vs erişim kısıtlandırılmış.Bir klasördeki dosyayı değiştirmek için 40 saat ordan burdan yetki almanız gerekiyor.Neyse kapatma kısmına geçelim :)
1-)Başlat menüsünü açın
2-)Yeni eklenen search özelliği vasıtasıyla "run" yazarak çalıştır programını getirin (Bunu ayarlardan sürekli olarakta eski windowslardaki gibi ekleyebiliyoruz)
3-)"msconfig" yazın ve ok
4-)Tools tabını açın
5-)Disable UAC"ı seçin ve launch tuşuna basın apply edin pencereleri kapatın işlemlerinizi kaydedin ve restart atın :)
-
eywallah kardeş.
-
bazen uac ozelliginin olmamasi ciddi sorunlar yasatabiliyor.
ornegin:
bir dosyayi cope atarken shift tusuna basili iken geri donusum kutusuna attiginizda
hicbir sekilde sileyimmi abi diye sormadan geri donusum kutusuna bile atmadan siliyor.
-
dikkatimi cekti burda tools tabi nerde ?
-
Burda :) ->http://img405.imageshack.us/img405/7227/untitledsb3.jpg
Toplam Hit: 2225 Toplam Mesaj: 5