folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows Vista Ve Service Pack 2 Uyumu



Windows Vista Ve Service Pack 2 Uyumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Masaüstü bilgisayarımda 500gbytlık ve 160 gbytlık hardisk var.

    500gbytlıkta Vista yüklü 160gbytlık ta Windows yüklü değil depolama olarak kullanıyorum

    160gbytlık hardiske ben SP2 yüklersem. 500gbytlık hardiski depolama olarak kullanabilirmiyım? yoksa hardiskin içindeki bilgileri görmek mükün değilmi?

    Benim amacım 160lık hardiske SP2 yuklemek ve 500gbytlık hardiski depolama olarak kullanmak..vistayı silicem içinden tabiki..

    teknik servise sordum adam görmez falan dedi.

    Ben şu mantıkla gittim bilgisayar açılırken F8 tuşuna basınca ordan hardiski seçersek istediğimiz Windowsu kullanabilir miyiz?


    Profile Tıkla Anlarsın?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konurlep
    Konurlep's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2009
    Erkek
    Olur yapabılırsın dedıgını . 160 lıga sp2 yı kur  sonra hard dısklerını ılk kullancagını kı  bu 160 lık olcak dıosun master yapcaksın sonra 500 luguda slave yapcaksın 2 sını bırlıkte bılgısayara takcaksın master olanı makına wındows acmak ıcın kullancak slave olanıda depo olarak kullana bılırsın .

    I JuST DoN"T GiVe a FuCK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    tmm o zaman saol olur diyasan bakıcaz ama verilerim gitmesinde

    Profile Tıkla Anlarsın?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konurlep
    Konurlep's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2009
    Erkek
    500 luk Hdd yı formatlamadın muddetce gıtmes

    I JuST DoN"T GiVe a FuCK !!!
Toplam Hit: 774 Toplam Mesaj: 4