Windows Vista Ve Service Pack 2 Uyumu
-
Masaüstü bilgisayarımda 500gbytlık ve 160 gbytlık hardisk var.
500gbytlıkta Vista yüklü 160gbytlık ta Windows yüklü değil depolama olarak kullanıyorum
160gbytlık hardiske ben SP2 yüklersem. 500gbytlık hardiski depolama olarak kullanabilirmiyım? yoksa hardiskin içindeki bilgileri görmek mükün değilmi?
Benim amacım 160lık hardiske SP2 yuklemek ve 500gbytlık hardiski depolama olarak kullanmak..vistayı silicem içinden tabiki..
teknik servise sordum adam görmez falan dedi.
Ben şu mantıkla gittim bilgisayar açılırken F8 tuşuna basınca ordan hardiski seçersek istediğimiz Windowsu kullanabilir miyiz? -
Olur yapabılırsın dedıgını . 160 lıga sp2 yı kur sonra hard dısklerını ılk kullancagını kı bu 160 lık olcak dıosun master yapcaksın sonra 500 luguda slave yapcaksın 2 sını bırlıkte bılgısayara takcaksın master olanı makına wındows acmak ıcın kullancak slave olanıda depo olarak kullana bılırsın .
-
tmm o zaman saol olur diyasan bakıcaz ama verilerim gitmesinde
-
500 luk Hdd yı formatlamadın muddetce gıtmes
Toplam Hit: 774 Toplam Mesaj: 4
