

Windows Vistada Kullanici Sifresini Unutmak ( Yardim )
-
Arkadaslar Windows vistada kullanici sifremi unuttum
sadece ziyaretci bölümüne girebiliyorum
sifreyi nasil kaldiririm veya yeni sifre yapip , o kullanici bolumune girebilirim
yardim ederseniz sevinirim..:(
-
anakart pilini çıkarıp tak
-
tyler371 bunu yazdı:
-----------------------------
anakart pilini çıkarıp tak
-----------------------------
Bios şifresinden bahsetmiyor Kullanıcı hesabındaki şifreyi Soruyor.Sorunu cozmek için su yontemi takip et arkadasım işletim sistemin vista tamam gusel ama vista xp uzerine duzenlenip upgrade edildigi gibi Bildigimiz gibi xp'de kullanıcı hesaını yonetebiliyorsun.
Makinene restart at F8 ile guvenli moddda actır makineni SOnrada administrator olarak login ol Oradanda Denetim masasından Kullanıcı hesaplarına gir Senin şifreli oturumuna tıkla oradan girecektir şifreyi degiştir secenegini sec oradanda Kendi yeni şifreni belirle işlem tamamdır Sana tam olarak hedefleri soyleyemiyorum ezbere anlatıyorum arkadasım ama emin ol bu yolu takip et şifreyi kıracaksındır Ama Şuda var eger administrator'e de şifre eklemişsen işin zor administratorda şifre varsa herhangi bi bilgisayar yonetic hesabından girmeyi dene yani Guest degil administrator olarak gir guvenli moddan arkadasım..