folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Vistada Kullanici Sifresini Unutmak ( Yardim )



Windows Vistada Kullanici Sifresini Unutmak ( Yardim )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Arkadaslar Windows vistada kullanici sifremi unuttum

    sadece ziyaretci bölümüne girebiliyorum

    sifreyi nasil kaldiririm veya yeni sifre yapip , o kullanici bolumune girebilirim

     yardim ederseniz sevinirim..:(


    the one and only yaramaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    anakart pilini çıkarıp tak

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeSHeR
    BeSHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2007
    Erkek

    tyler371 bunu yazdı:
    -----------------------------
    anakart pilini çıkarıp tak
    -----------------------------
    Bios şifresinden bahsetmiyor Kullanıcı hesabındaki şifreyi Soruyor.

    Sorunu cozmek için su yontemi takip et arkadasım işletim sistemin vista tamam gusel ama vista xp uzerine duzenlenip upgrade edildigi gibi Bildigimiz gibi xp'de kullanıcı hesaını yonetebiliyorsun.

    Makinene restart at F8 ile guvenli moddda actır makineni SOnrada administrator olarak login ol Oradanda Denetim masasından Kullanıcı hesaplarına gir Senin şifreli oturumuna tıkla oradan girecektir şifreyi degiştir secenegini sec oradanda Kendi yeni şifreni belirle işlem tamamdır Sana tam olarak hedefleri soyleyemiyorum ezbere anlatıyorum arkadasım ama emin ol bu yolu takip et şifreyi kıracaksındır Ama Şuda var eger administrator'e de şifre eklemişsen işin zor administratorda şifre varsa herhangi bi bilgisayar yonetic hesabından girmeyi dene yani Guest degil administrator olarak gir guvenli moddan arkadasım..


    Korkma,Ama sunu bilki Bir gün öleceksin,Bunu anlayıp KabuLLenene Kadar anLamsız bir hiçsin...!
Toplam Hit: 2837 Toplam Mesaj: 3