folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Windows XP 64 Bit Türkçe Yama ( İstek )



Windows XP 64 Bit Türkçe Yama ( İstek )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buyukfirat
    buyukfirat's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    64 bit kurdum ing. Türkçe yama aradım nette alayı fıs :S Bilen eden varsa paylaşırsa çok dua ederim :) Türkçesi yok bildiğim kadarıyla varsa onuda verirseniz çok makbule geçer . Kolay gelsin ...


    GaziHan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    yok malesef türkçe 64 bit xp

    windows 7 64 bit kur


    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    konusu açılmışken bende soraym bari sadece 64bit işletim sistemleri mi 4 gb yi destekliyo.4gb ddr2 var ama 3 görüyo pc :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    konusu açılmışken bende soraym bari sadece 64bit işletim sistemleri mi 4 gb yi destekliyo.4gb ddr2 var ama 3 görüyo pc :S


    -----------------------------

    aynen hocam windows 7 lerde 32 bit de görüyor dediler ama ben  32 bit windows 7 kullanıyorum 4 gb ı gördüğü halde 3,25 gb kullanılabilir yazıyo

    sen 64 bit win 7 kur ;)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar onun 3 gb göründüğüne bakmayın bende de oluyor,, ama windows uygulamalarda 4 gb tamamını kullanabiliyor.. destekliyor yani..

    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buyukfirat
    buyukfirat's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok malesef türkçe 64 bit xp

    windows 7 64 bit kur


    -----------------------------
    Hocam yüzsüzlük gibi olcak ama :) Win7 nin 64 bitnin linki varsa çok memnun olurum :)

    GaziHan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    buyukfirat bunu yazdı:
    -----------------------------
    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok malesef türkçe 64 bit xp

    windows 7 64 bit kur


    -----------------------------
    Hocam yüzsüzlük gibi olcak ama :) Win7 nin 64 bitnin linki varsa çok memnun olurum :)

    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=93980

    buyur hocam :)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buyukfirat
    buyukfirat's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------
    buyukfirat bunu yazdı:
    -----------------------------
    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok malesef türkçe 64 bit xp

    windows 7 64 bit kur


    -----------------------------
    Hocam yüzsüzlük gibi olcak ama :) Win7 nin 64 bitnin linki varsa çok memnun olurum :)

    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=93980

    buyur hocam :)


    -----------------------------
    Mesajı attıktan sonra gördüm bende :) Çok saol yinede hocam :) İyi geceler.

    GaziHan
Toplam Hit: 5164 Toplam Mesaj: 8