Windows Xp?
-
arkadaşlar forumlara baktım ama net bişey bulamadım bana en son eklentili ve güncel bir windows bile varsa linkleri atabilrimi bende var bi xp ama 4 yıl öncesinin yenisini atarsanız çok sevinirim
-
TAKİP et istemediğin kadar (:
http://www.downarchive.info/software/operating/
-
one minute kardeş hani bunların boyutu gb ' tı buluyoya dvd ye yazmak gerekçek o yüzden dvd yi cd gibi kullanabiliyomuyuz kurarken?
-
tabiki bi farkı olmaz!:!:
-
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------TAKİP et istemediğin kadar (:
http://www.downarchive.info/software/operating/
-----------------------------
iyi bir sitemiş hoca.. saol. -
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------TAKİP et istemediğin kadar (:
http://www.downarchive.info/software/operating/
-----------------------------Güzel site, eyvallah
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 6
