folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Xp Active Directory Kullanmak (Soru)



Windows Xp Active Directory Kullanmak (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Merhaba Hocalar,

     

    Windows xp üzerinden AdminPak kurunca active directory kullanılabiliyor. fakat exchange tab ve ayrıntılı menü göremiyorum. Baya bir araştırdım ek yama bulamadım. Bunu kullanan arkadaşlarım var.  Onlar taa millattan kalma kurmuş. Ne yaptıklarını dahi hatırlamıyorlar. Varmıdır bi yama ?

     

     

Toplam Hit: 639 Toplam Mesaj: 1