

Windows Xp Active Directory Kullanmak (Soru)
-
Merhaba Hocalar,
Windows xp üzerinden AdminPak kurunca active directory kullanılabiliyor. fakat exchange tab ve ayrıntılı menü göremiyorum. Baya bir araştırdım ek yama bulamadım. Bunu kullanan arkadaşlarım var. Onlar taa millattan kalma kurmuş. Ne yaptıklarını dahi hatırlamıyorlar. Varmıdır bi yama ?
Toplam Hit: 639 Toplam Mesaj: 1