folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows Xp Başlangic Parolasi



Windows Xp Başlangic Parolasi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    S.a öncelikle ..  Bi ark pc ye bi program ile bi şifre felan vermiş.(şifreyi sallamış,saka prog.felan sanmış herhalde)ancak daha sonra pc yi kapatıp açtığında Windows Xp Başlangıc Parolası nı istemiş ve de şifreyi bilmiyor doğal olarak .. bu yüzden pc yi açamıyor.. ben bişeler etmeye çalışıyorum ama sizce nasıl yapabilir,pc yi tekrar dan nasıl açabilir ..

    format haricinde :)..

    şimdiden teşekkür ederim ..:=)


    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    güvenli moddan gir administratorda parola yoksa başlat/denetim masası/kullanıcı hesaplarına gir ordan değiştir şifreyi yanlız konuyu yazarken az arasanız daha kral olacak tabi :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    La ben biliyom onu =) .bat uzantılı kaydediyolar dosyayı.O şifrelemeyle dosyalar gizli hale gelmiyo mantıken.Admin olarak giriş yap,ordan şifreli oturumun dosyalarını kurcalamaya başla,msnden alınanlar klasöründedir o bat uzantılı dosya,o dosyayı notepadle aç şifre ordadır ;) olmazsa güvenli modda kaldırmayı dene :)

    :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önce forumda arama yapıp konu açmayı öğrenerek.

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=admin%20password&folderid=30819

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=administrator&folderid=41161

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=administrator&folderid=12094

    Daha bir sürü aynı konu var.

    Önce arayıp sonra konu açın.

     


    -----------------------------

    bende biliyorum dediklerini ancak benim dediğim konuyla(anlatmak istediğimle) senin verdiğin topiclerin hiçbir alakası yok..

    konuya geçim.. :)

    evet bende denedim güvenlik modundan girmeyi ancak yine Windows Xp Başlangıc Parolasını istiyor.. yani bu öle sıradan bi oturum şifresi değil .. neyse fikirlerinizi bekliyorum .. şimdiden teşekkür ederim :)


    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
Toplam Hit: 1116 Toplam Mesaj: 5