Windows XP Çöktü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    S.a arkadaşlar.arkadaşlar ben gecen gun bilgisayarı actım bide ne gorimmm?bide baktım bilgisayar acılıo Windows Xp yazısı yazıo ktucuklar gecio bi sure sonra windows kafayı yiyo.ben simdi windowsu yeniden kurmak istiyorum..kurmaya baslarken cd yi takıom yukleme baslıo ama sadece 1 saatte dosyaların yuklenmesi surdu.cok yavas oluo.simdi ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim:((((cok onemli arkadaslr.yardımlarınız için simdidem tesekkurler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    arkdaşlar cwp wersenize yaffff.olçem:'(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tevekkel
    tevekkel's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2005
    Erkek
    internet bağlantısını çıkar ve öğle kurmayı dene benimde başıma gelmişti bi zamanlar...hoca bide f8 le güvenli kipte aç virüs taraması yap daha sora yeniden dene.muhtemelen sen p2p proğramı kullanıyodun bu virüs oradan bulşıyor.ve ondan sora resat at ve yeniden dene kurmayı ben bu şekilde çözmüştüm olayı..

    ....?.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    abi zaten kasaya bi güç fişini bi mouse bi klavye bide monitor fisi takılı:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar sadece bişeyi orenmek istiyorum.bende 80 gb seagate hdd war fakat satalı.ben bios tan first olarak cd-rom seciom second olarakta hdd secicem fakat hdd hangisi kafam karıstı.floppy war cdromlar war bide bilmemne agent war.naapçam ben???
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VoLaTiLe
    VoLaTiLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    İleti kullanıcının iradesi ile tarafından düzenlenip, silindi.

    Wellcome to Digital Hell! I"am Real VoLaTiLe Help!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    VoLaTiLe bunu yazdı:



    Önce bi doğru dürüst derdimizi anlatsak?


    Önce bi herşeyi 'beleşe' getirmesek?


    Önce bi araştırsak?


    Önce bi sabr etsek?


    Önce param var alıp deyip en kral PC 'yi aldıktan sonra, bi boktan anlamasak?


    Önce aylık bi PC dergisi alsak?


    Önce oyun,chat,geyik,porno yerine biraz zahmet versek?


    Önce bu işe ruhumuzu koysak?


    From HeLL!






    Ağa cevaplarına hastayım walla :)


    Temiz bir format atacaksın , 1 saatten fazla sürmesi doğal değil.. Eğer doğru yapıyorsan.. First boot olarak cd yada hdd desende windows cd si takılıysa direk windows kurulum u gelir..


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
Toplam Hit: 1854 Toplam Mesaj: 7