folder Tahribat.com Forumları
linefolder Domain - Hosting - Reseller - Dedicated Server - Virtual Server - IRC Shell - Seedbox
linefolder Windows XP De ISS(Server) Kurdum LAN Da Çalışıo WAN Da Çalışmıo



Windows XP De ISS(Server) Kurdum LAN Da Çalışıo WAN Da Çalışmıo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Windows XP pro kullanıom ISS kurdum LAN IP mi yazınca çalışıo ama internetteki 85.xxx.xxx.xxx IP mi yazınca çalışmıo kereta. yada şöle diolar meselela 85.123.123.123:10042 port nosuyla mı yazcaz bi yardım edin neden çıkmıo WAN da?? ?????? ?????????? ????????????

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yahyags
    yahyags's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek
    modeminden port açman yonlendirmen gerek 80. port u

    birde ağdaki tcp ip ayarlarından statik ip al
    ip leri elle ata işini görürsün

    port yonlerdirme ille ilgili dokuman burda

    http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=95



    sen bunu bi yap

    ondan sonra domainle açılşmasını istersin ,onu yapmak içinde statik ip alırsın

    yahyags
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    aynısı bende de oluyodu :D
    ve ben ne yaptım??
    tabiki kaldırdım oldu bitti :D
    ama benimki usb modem

    punto cero
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    abi 80. port dedinde modemden bulamadım şu zilleti off yaa abi msn nen warsa wersene benimki wallaces@tahribat.com ekle (diğer yardım edeceklerde eklesin)

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yahyags
    yahyags's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek
    http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=95


    aslında bu dökümanın işini görmesi lazımdı

    yahyags
Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 5