

Windows XP De ISS(Server) Kurdum LAN Da Çalışıo WAN Da Çalışmıo
-
Windows XP pro kullanıom ISS kurdum LAN IP mi yazınca çalışıo ama internetteki 85.xxx.xxx.xxx IP mi yazınca çalışmıo kereta. yada şöle diolar meselela 85.123.123.123:10042 port nosuyla mı yazcaz bi yardım edin neden çıkmıo WAN da?? ?????? ?????????? ????????????
-
modeminden port açman yonlendirmen gerek 80. port u
birde ağdaki tcp ip ayarlarından statik ip al
ip leri elle ata işini görürsün
port yonlerdirme ille ilgili dokuman burda
http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=95
sen bunu bi yap
ondan sonra domainle açılşmasını istersin ,onu yapmak içinde statik ip alırsın
-
aynısı bende de oluyodu :D
ve ben ne yaptım??
tabiki kaldırdım oldu bitti :D
ama benimki usb modem -
abi 80. port dedinde modemden bulamadım şu zilleti off yaa abi msn nen warsa wersene benimki wallaces@tahribat.com ekle (diğer yardım edeceklerde eklesin)
-
http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=95
aslında bu dökümanın işini görmesi lazımdı
Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 5