Windows Xp De Para Birimi Uyuşmazlığı
-
İyi günler arkadaşlar..
Windows 7 de çok güzel çalışan fatura takip programım,windows xp de çalıştırılınca matematiksel işlemlerde saçma sapan sonuçlar çıkarmatadır.
Bölgesel ve dil ayarları kısmından para birimi olayına bakmama rağmen hiç bir sorun görmedim..
Bunun sebebi ne olabilir..şimdiden tşkler..
-
program win7 ile uyumludur fakat xp ile uyumlu degldir. daha eski versiyonlarını kurmayı dene.
-
bölge ve dil seçeneklerinden noktayı virgül virgülü nokta ile değiştirp
tarih ayracınıda / yap..
yine düzelmiyorsa exeyi düzeltmen gerekebilr.yani programda uyuşmazlık olabilir.
-
tşkkürlerr arkadşalar.. dediğin gibi yaptım oldu virgül nokta yerlerini değğiştirdim.. :))
-
fiko büyümüşüz ya :|
Toplam Hit: 989 Toplam Mesaj: 5
