Windows Xp Home Nasıl Etkinleştiririm?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ironhazee
    ironhazee's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Slm arkadaşlar 

    winxp güncelleştimek için 30 gün var diyor.Bir arkadaş aşağıdaki yöntemi yazmış 

     

    ____________________________________________________________________________

    "Başlat/Çalıştır'a "regedit" yazın,onaylayıp Windows Kayıt

    Defteri Düzenleyicisine'ne girin ve HKey_Local_Machine\Software
    \Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents kısmına gidin.

    2-Sağ taraftaki "oobetimer" anahtarını bulun,çift tıklayıp açın,
    açılan pencerede görünen anahtar değerinin son iki rakamını değiştirin,onaylayarak pencereyi kapatın.

    3-Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresini kapatın.

    4-Başlat/Çalıştır'ı açın ve şu komutu yazıp,onaylayın:


    %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a


    5-Karşınıza "Windows Etkinleştirelim" Penceresi gelecek.Bu pencereden ikinci seçeneği, yani "Evet,Windows u etkinleştirmek için bir müşteri hizmeti
    temsilcisine telefon etmek istiyorum" seçeneğini seçip, ileri'yi tıklayın.

    6-Karşınıza "Telefonla Windows etkinleştir" penceresi gelecek.Bu ekranda
    "Ürün anahtarını değiştir'i tıklayın;bir sonraki ekranda, gerekli yere yeni ürün anahtarınızı girin,"Güncelleştir"i tıklayın ve karşınıza tekrar
    "Telefonla Windows etkinleştir" penceresini gelecek, hiç bir işlem yapmadan kapatın.

    7-Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

    8-Tekrar, Başlat/Çalıştır a gelin,4 ncü adımda uyguladığınız prosedürü bir defa daha uygulayın.Eğer herşey yolunda gittiyse "Windows Zaten etkinleştirildi, Çıkmak için Tamam'ı tıklayın" yazan pencere gelecektir.Tamam'ı tıklayıp buradan çıkın,

    V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J

    ______________________________________________________________________

    Bu yöntem işe yaramadı.Başka bir keyle denedim olmadı.

     

    Bu sorunu en kolay nsıl halledebilirim.Şimdiden binlerce tşkler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Aynen o yöntem bendede işe yaramadı , neden etkinleştirmek istiyorsun ki benim ki de sahte sadece microsofttan program indirirken sorun oluyor, Güncelleştirmeleri kapat öyle devam et


    memento mori.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ironhazee
    ironhazee's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam 30 gün sonunda ne oluyor? benim bildigim windows acılmıyor girmiyor.Bikaç kez başıma geldi.O yüzden etkinleştirmek istiyorum.Yardımcı olacak arkadaşları bekliorum 

    tşkler

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Evet bunun için antiwpa var. Etkinleştirmeyi yapıyor ancak ne kadar güvenilir olduğu tartışılır elbetteki.

    Etkinleştirilmediğinde, 30 gün sonunda sağ altta uyuz bir etkinleştirme uyarısı çıkıyor, masaüstü arkaplanını kaldırıyor ve halen daha öyle kullanmaya devam ederseniz bilgisayara arada bir reset atmaya başlıyor. Hatırladıklarım bunlar.

    Bana bilgisayarımla dayadıkları orjinal sürüm kullanıyorum ben, araştırmak lazım belki arada şüpheli program kullanmadan yöntem sunan birileri vardır.

    Not: (bkz. google:windows xp etkinleştirme antiwpa)


    Sadece bi imza..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    beyler bende de aynı problem var acil yardım gerekli..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek

    geliyo bekle

    //edit: http://localhostr.com/files/pEhGXjp/ClipperFish_legal_xp.rar
    kullanmayalı uzun zaman oldu ama çalışması lazım. anlatımı falan hepsi içinde


    Im Boned, All Boned.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    ok'e

    google da arat demiş bir arkadaş fakat tahribata yazmamızın amacı temiz program aramamız..

     

    Saolasın işe yaradı.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    http://serv5.boxca.com/files/0/9yfkfi4ug08bwr/Lisans.exe   verdıgım lınk dursun kesin çözüm


    Beleş wireless kahramanı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Gayet başarılı bir crack.

    http://hotfile.com/dl/53591799/7df2123/permance_lisans_kit_%28NEW_ACTVATOR%29.rar.html


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 3000 Toplam Mesaj: 9