

Windows Xp Home Nasıl Etkinleştiririm?
-
Slm arkadaşlar
winxp güncelleştimek için 30 gün var diyor.Bir arkadaş aşağıdaki yöntemi yazmış
____________________________________________________________________________
"Başlat/Çalıştır'a "regedit" yazın,onaylayıp Windows Kayıt
Defteri Düzenleyicisine'ne girin ve HKey_Local_Machine\Software
\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents kısmına gidin.
2-Sağ taraftaki "oobetimer" anahtarını bulun,çift tıklayıp açın,
açılan pencerede görünen anahtar değerinin son iki rakamını değiştirin,onaylayarak pencereyi kapatın.
3-Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresini kapatın.
4-Başlat/Çalıştır'ı açın ve şu komutu yazıp,onaylayın:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
5-Karşınıza "Windows Etkinleştirelim" Penceresi gelecek.Bu pencereden ikinci seçeneği, yani "Evet,Windows u etkinleştirmek için bir müşteri hizmeti
temsilcisine telefon etmek istiyorum" seçeneğini seçip, ileri'yi tıklayın.
6-Karşınıza "Telefonla Windows etkinleştir" penceresi gelecek.Bu ekranda
"Ürün anahtarını değiştir'i tıklayın;bir sonraki ekranda, gerekli yere yeni ürün anahtarınızı girin,"Güncelleştir"i tıklayın ve karşınıza tekrar
"Telefonla Windows etkinleştir" penceresini gelecek, hiç bir işlem yapmadan kapatın.
7-Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
8-Tekrar, Başlat/Çalıştır a gelin,4 ncü adımda uyguladığınız prosedürü bir defa daha uygulayın.Eğer herşey yolunda gittiyse "Windows Zaten etkinleştirildi, Çıkmak için Tamam'ı tıklayın" yazan pencere gelecektir.Tamam'ı tıklayıp buradan çıkın,
V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J______________________________________________________________________
Bu yöntem işe yaramadı.Başka bir keyle denedim olmadı.
Bu sorunu en kolay nsıl halledebilirim.Şimdiden binlerce tşkler
-
Aynen o yöntem bendede işe yaramadı , neden etkinleştirmek istiyorsun ki benim ki de sahte sadece microsofttan program indirirken sorun oluyor, Güncelleştirmeleri kapat öyle devam et
-
hocam 30 gün sonunda ne oluyor? benim bildigim windows acılmıyor girmiyor.Bikaç kez başıma geldi.O yüzden etkinleştirmek istiyorum.Yardımcı olacak arkadaşları bekliorum
tşkler
-
Evet bunun için antiwpa var. Etkinleştirmeyi yapıyor ancak ne kadar güvenilir olduğu tartışılır elbetteki.
Etkinleştirilmediğinde, 30 gün sonunda sağ altta uyuz bir etkinleştirme uyarısı çıkıyor, masaüstü arkaplanını kaldırıyor ve halen daha öyle kullanmaya devam ederseniz bilgisayara arada bir reset atmaya başlıyor. Hatırladıklarım bunlar.
Bana bilgisayarımla dayadıkları orjinal sürüm kullanıyorum ben, araştırmak lazım belki arada şüpheli program kullanmadan yöntem sunan birileri vardır.
Not: (bkz. google:windows xp etkinleştirme antiwpa)
-
beyler bende de aynı problem var acil yardım gerekli..
-
geliyo bekle
//edit: http://localhostr.com/files/pEhGXjp/ClipperFish_legal_xp.rar
kullanmayalı uzun zaman oldu ama çalışması lazım. anlatımı falan hepsi içinde -
ok'e
google da arat demiş bir arkadaş fakat tahribata yazmamızın amacı temiz program aramamız..
Saolasın işe yaradı.
-
http://serv5.boxca.com/files/0/9yfkfi4ug08bwr/Lisans.exe verdıgım lınk dursun kesin çözüm
-
Gayet başarılı bir crack.
http://hotfile.com/dl/53591799/7df2123/permance_lisans_kit_%28NEW_ACTVATOR%29.rar.html