

Windows Xp Kurarken Boot Ekranında Cd"Yi Görmüyor.
-
Windows Xp Professıonal kurucam Ama Bilgisayar başlarken Boot Ekranında cd'yi tanıyıp Otomatik Yükleme için bir tuşa basın yazısı çıkmıyor.Boot Ekranında Cd'yi okuyamadığı içinde Xp Kuramıom..Acil yardım arkadaşlar.
-
xp cd si korsan sanırım boot özelliği yok...google da bi arat bulursun boot yaratmayı...
-
biosu ayarladın mı ilk cd den boot etsin diye
-
başka cd dene olmazsa bi da yaz geçende ben de çok uğraşmıştım bios denilen illetle :)
-
schumimesut bunu yazdı:
biosu ayarladın mı ilk cd den boot etsin diye
Evet sanırım schumimesut'un dediği gibi onu ayarlamak gerek BIOS'tan ayarlamayı bilen var mıı? -
>BIOS ekranında yani mavi ekrana gir tüm ayarları default yap save exit setup de bi daha dene olmazsa cd yi değiştirip başka cd den windows kurmayı dene
-
garip gelebilir ama şuna cevap verir misin daha önce başka bir diske windows kurmuşmuydun... yani ne bilim c yerine d ye bazen windows c ve d windowsun aynı versiyonu varken bu gıcıklıgı yapıyor bende yaptı
-
hayır yapmadım.Teşekkürler ama bi denicem default yapmayı deniycem.
Toplam Hit: 4139 Toplam Mesaj: 8