folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Windows Xp Kurarken Boot Ekranında Cd"Yi Görmüyor.



Windows Xp Kurarken Boot Ekranında Cd"Yi Görmüyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek
    Windows Xp Professıonal kurucam Ama Bilgisayar başlarken Boot Ekranında cd'yi tanıyıp Otomatik Yükleme için bir tuşa basın yazısı çıkmıyor.Boot Ekranında Cd'yi okuyamadığı içinde Xp Kuramıom..Acil yardım arkadaşlar.

    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    xp cd si korsan sanırım boot özelliği yok...google da bi arat bulursun boot yaratmayı...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    biosu ayarladın mı ilk cd den boot etsin diye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    başka cd dene olmazsa bi da yaz geçende ben de çok uğraşmıştım bios denilen illetle :)


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek
    schumimesut bunu yazdı:


    biosu ayarladın mı ilk cd den boot etsin diye


    Evet sanırım schumimesut'un dediği gibi onu ayarlamak gerek BIOS'tan ayarlamayı bilen var mıı?

    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olcayatay
    olcayatay's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    >BIOS ekranında yani mavi ekrana gir tüm ayarları default yap save exit setup de bi daha dene olmazsa cd yi değiştirip başka cd den windows kurmayı dene

    Kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    garip gelebilir ama şuna cevap verir misin daha önce başka bir diske windows kurmuşmuydun... yani ne bilim c yerine d ye bazen windows c ve d windowsun aynı versiyonu varken bu gıcıklıgı yapıyor bende yaptı

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CvL
    CvL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2006
    Erkek
    hayır yapmadım.Teşekkürler ama bi denicem default yapmayı deniycem.

    SadeceHost 3 GB Reseller - 30 GB Trafik Aylık 20 YTL [ Almak İsteyen PM Atsın ]
Toplam Hit: 4139 Toplam Mesaj: 8