Windows Xp Kurarken Takılma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Format atıyorum yeniden baslatma kısmına kadar sorunsuz geliyor.yeniden basladıktan sonra windows logosu yerinde takılıyor alttaki mavi cubuk gecmiyor.bu kısmı gecerse windows kurulum yerine gelicek ama takılıyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    Ram'e bak cd yi degiştir oda olmadı hdd yi kontrol et kablosu falan filan

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Ram lerin yerini değiştirdim yine değişmedi.Ayrıca Windows 7 yükledim hiç bir problem olmadan çalıştı ama sistem yeterli değil Windows 7 için.2 Adet Windows Xp cd si denedim 2 sindede olmuyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    Cegstyle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ram lerin yerini değiştirdim yine değişmedi.Ayrıca Windows 7 yükledim hiç bir problem olmadan çalıştı ama sistem yeterli değil Windows 7 için.2 Adet Windows Xp cd si denedim 2 sindede olmuyor.


    -----------------------------
    birden fazla ramin varsa hepsini sok tek bitane kalsin formattan sonra acilinca takarsin.vede o bir tane ram i 1 numarali slota takicaksin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    yok yine birşey değişmedi.

Toplam Hit: 951 Toplam Mesaj: 5