folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Windows XP Media Center Edition 2005 Türkçeleştirme



Windows XP Media Center Edition 2005 Türkçeleştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kara_baskan
    kara_baskan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Selamün Aleyküm.

    Yurtdışından gelen Dizüstüm Lisansı olarak MCE ile geldi. Ama ingilizce. Bende bi arkadaşımdan Exper Bilgisayarlarla verilen MCE yi aldım. Kurulumu yaptım ama yine ingilizce oldu. Şimdi ben bunu nasıl türkçeleştiricem ???

    Bunun hakkında bilgili olan birisi varsa yardımcı olsun lütfen...

    Hayırlı Günler

    TÜRK"sen Öğün Değilsen İTAAT Et.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Windowsu bir dil paketi ile Türkçe yapman söz konusu değil,Türkçe bir windows cd sinden tekrar kurman lazım.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    bende media center kullanıyorum. türkçesi yok.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hojalar bende bi cd var cd de ingilzce windowsu TÜRKCE ALMANCA FELAN YAPIYOR HATTA secim yapabiliyorsun hangi dilde kullanmak istedeigini microsoft mühendislerinin kullandıgı bi program
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    upload ette bi yere bi boka yarasın o zaman

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    MCE kullanan arkadaslar,

    MCEde IIS var mi? bi de workgrouplara katilamama gibi bi kisitlamasi var mi?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    valla hic denemedim ... denemek lazim

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kara_baskan
    kara_baskan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    1. MCE nin türkçesi var. Bu Yama paketi Ekim ayında MS Tarafından duyuruldu.

    2. Experin verdiği CD MCE yi hiç bir seçim yaptırmadan İngilizce Kuruyor. Daha sonra 2. CD'den Bi yama yükleniyormuş Ama Bunu bulamadım.

    3. Bu yama Windowsu Komple TÜRKÇE yapıyor.

    4.MCE DE IIS 6.0 Var.

    5. Ama hala Türkçeye çevirme yolunu bulamadım.

    TÜRK"sen Öğün Değilsen İTAAT Et.
Toplam Hit: 2419 Toplam Mesaj: 8