

Windows XP Media Center Edition 2005 Türkçeleştirme
-
Selamün Aleyküm.
Yurtdışından gelen Dizüstüm Lisansı olarak MCE ile geldi. Ama ingilizce. Bende bi arkadaşımdan Exper Bilgisayarlarla verilen MCE yi aldım. Kurulumu yaptım ama yine ingilizce oldu. Şimdi ben bunu nasıl türkçeleştiricem ???
Bunun hakkında bilgili olan birisi varsa yardımcı olsun lütfen...
Hayırlı Günler -
Windowsu bir dil paketi ile Türkçe yapman söz konusu değil,Türkçe bir windows cd sinden tekrar kurman lazım.
-
bende media center kullanıyorum. türkçesi yok.
-
hojalar bende bi cd var cd de ingilzce windowsu TÜRKCE ALMANCA FELAN YAPIYOR HATTA secim yapabiliyorsun hangi dilde kullanmak istedeigini microsoft mühendislerinin kullandıgı bi program
-
upload ette bi yere bi boka yarasın o zaman
-
MCE kullanan arkadaslar,
MCEde IIS var mi? bi de workgrouplara katilamama gibi bi kisitlamasi var mi? -
valla hic denemedim ... denemek lazim
-
1. MCE nin türkçesi var. Bu Yama paketi Ekim ayında MS Tarafından duyuruldu.
2. Experin verdiği CD MCE yi hiç bir seçim yaptırmadan İngilizce Kuruyor. Daha sonra 2. CD'den Bi yama yükleniyormuş Ama Bunu bulamadım.
3. Bu yama Windowsu Komple TÜRKÇE yapıyor.
4.MCE DE IIS 6.0 Var.
5. Ama hala Türkçeye çevirme yolunu bulamadım.
Toplam Hit: 2419 Toplam Mesaj: 8