Windows Xp Renk Problemi
-
merhabalar. xpde renk problemim var siyah renkli seyleri uzerinde kirmizi beneklerle goruyorum.post ekranindaki siyah ekranda bu tur bisey goremedigim icin sorunun xp den oldugunu dusunuyorum.driverlari silip kurdum vesaire ama yinede duzelmedi.format atma sansimsa su an icin yok format atmadan halletmemin bir yolu varmidir? daha once benzer sorun yasayan varmi?
(pc : asus eee 1005ha)
-
zuppaaa
-
Ekran kartın gidici bence..
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
Ekran kartın gidici bence..
-----------------------------sanmiyorum hocam. sorun xpden sagdan soldan bi flash bellek asirip slax calistirip deniyeyim ondada aynisi oluyomu ama zannetmiyorum cunku post ekraninda falan olmuyo
-
Valla ben de güzün ikinci el bir ekran kartı bulmuştum da o da benzeri hat veriyordu ordan şeyettim.. LCDnin kendisinden de olabilir..
