Windows Xp Şifre Ekranı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Merhaba arkadaşlar bilgisayarımı Windows+L ile kilitlediğim zaman (her zaman değil birkaç sefer kilitleyip açınca oluyor) şifrem doğru olduğu halde kabul etmiyor birde benim bilgisayarımda guest hesabı var ona tıklayınca bile o sorun olunca şifre soruyor.Reset atınca şifreyi girince kabul ediyor ve yine gün içinde 3-4 defa kilitleyip açtıktan sonra karşıma çıkıyor.Bu sorunla karşılaşan ve çözümünü bilen arkadaş varsa paylaşırsa memnun olurum.Saygılarımla..

    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Caps Lock olmasın?

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Yok yav alakası yok hatta öyle bir dengesizleşiyorki gueste giriş için bile şifre istiyor :)

    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Aynı sorun bende de wardı sp2yi yükledikten sonra kalmadı

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
Toplam Hit: 826 Toplam Mesaj: 4