Windows Xp Şifre Ekranı Sorunu
-
Merhaba arkadaşlar bilgisayarımı Windows+L ile kilitlediğim zaman (her zaman değil birkaç sefer kilitleyip açınca oluyor) şifrem doğru olduğu halde kabul etmiyor birde benim bilgisayarımda guest hesabı var ona tıklayınca bile o sorun olunca şifre soruyor.Reset atınca şifreyi girince kabul ediyor ve yine gün içinde 3-4 defa kilitleyip açtıktan sonra karşıma çıkıyor.Bu sorunla karşılaşan ve çözümünü bilen arkadaş varsa paylaşırsa memnun olurum.Saygılarımla..
-
Caps Lock olmasın?
-
Yok yav alakası yok hatta öyle bir dengesizleşiyorki gueste giriş için bile şifre istiyor :)
-
Aynı sorun bende de wardı sp2yi yükledikten sonra kalmadı
Toplam Hit: 826 Toplam Mesaj: 4
