Windows7 Build 7601 Sorunu
-
selam müritler daha öncede aynı CD ile format atmıştım
bu sefer Windows7 Build 7601 This copy Windows is not genuine
mesajı verdi ne yaptımsa ne indirdimse işe yaramadı
lütfen yardım edin
-
http://windows7li.blogspot.com/2010/07/removewat-225-yeni-aktivasyon.html
Bu işine yarar hocam.
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------http://windows7li.blogspot.com/2010/07/removewat-225-yeni-aktivasyon.html
Bu işine yarar hocam.
-----------------------------Teşekkür ederim hocam sag ol işe yaradı
-
Bolat bunu yazdı:
-----------------------------CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------http://windows7li.blogspot.com/2010/07/removewat-225-yeni-aktivasyon.html
Bu işine yarar hocam.
-----------------------------Teşekkür ederim hocam sag ol işe yaradı
-----------------------------Yarıyacak tabi hocam.Rica ederim :)
