Windows7 Nin Üstüne XP Kurmak
-
Selam arkadaşlar,
Başlıktada dediğim gibi win7 nin üstüne xp kurdum ama direk xp açılıyor win7 sormuyor bile. Boot.ini den bişiler yaptım ama bu sefer win7 görüo ama çalışmıyor. Şimdi nette bazı arkadaşlar xp nin üstüne kurarsan sorun olmaz ama win7 nin üstüne xp kurunca sorun olur diyolar. Win7 yi de yeni kurdum, yeniden kurmak istemiyorum. Çözüm yolu bilen varsa lütfen yardım etsin..
-
çok kolay format atıyorsun önce xp sonra win 7 kuruyorsun oluyor bitiyor
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------çok kolay format atıyorsun önce xp sonra win 7 kuruyorsun oluyor bitiyor
-----------------------------aynen öyle..
üst sürüm varken alt sürümü kurduğun zaman üst sürüm düşüyor.
bu yüzden ilk XP daha sonra Win7 kurucaksın..
hayatı önem taşımıyorsa senin için XP , XP Mode kullanmanı öneririm.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------çok kolay format atıyorsun önce xp sonra win 7 kuruyorsun oluyor bitiyor
-----------------------------aynen öyle..
üst sürüm varken alt sürümü kurduğun zaman üst sürüm düşüyor.
bu yüzden ilk XP daha sonra Win7 kurucaksın..
hayatı önem taşımıyorsa senin için XP , XP Mode kullanmanı öneririm.
-----------------------------sırf lanet olası ra2 yi hamachi den oynamak için kurdum ya şimdide windows7 açılmıyor. Xp ye de hiç bi driver kuramıom.
-
driver nasıl kuramıyosunki? www.devid.info/tr ne güne duruyor? device id leri gir. sana driverleri versin.
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------driver nasıl kuramıyosunki? www.devid.info/tr ne güne duruyor? device id leri gir. sana driverleri versin.
-----------------------------bilgisayardaki driverlar hepsi windows7 ve 64 bit netde kuramıyorum bu yüzden. İnternetten de indiremiyorum. Neyse şimdi sevmeye sevmeye win7 kurcaz
-
Bilgisayarim > Özellikler > Gelişmiş Sistem Ayarları > Başlangıç ve Kurtarma > Ayarlar ... buralara baktın mı?
-
keşke xp yi sanal olarak kursaydın.ikisinide aynı anda kullanabilirdin... vmware tavsiye ederim.
formatla win7 kur, sonra bunu tıkla http://www.google.com.tr/search?q=sanal+xp+kurma
