Windows8 Flash Bellek İle Kurmak Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek

    arkadaşlar iso dosyasını Windows 7 USB DVD Download Tool programı ile belleğe kopyaladım biostan açılışıda usb-cdroom yaptım fakat yine flastan başlatamadım sorun nerde olabilir ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek

    başka boot seçeneklerini dene usb olan

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    eXeLanS bunu yazdı

    başka boot seçeneklerini dene usb olan

    sadece usb seçeneği yok usb-cdroom var bununlada olmadı 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Program ve resimli anlatımını attım:

    https://cdn.anonfiles.com/1372697440854.rar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    violinist bunu yazdı
    eXeLanS bunu yazdı

    başka boot seçeneklerini dene usb olan

    sadece usb seçeneği yok usb-cdroom var bununlada olmadı 

    sadece usb seçeneği demedim zaten usb-hdd yi dene yani boot menüsünde usb iyle başyalayan ne varsa dene

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    Program ve resimli anlatımını attım:

    https://cdn.anonfiles.com/1372697440854.rar

    deniyorum hocan teşekkürler

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    violinist bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    Program ve resimli anlatımını attım:

    https://cdn.anonfiles.com/1372697440854.rar

    deniyorum hocan teşekkürler

     

    hiç biri yok hocam sadece usc-cdroom var :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    Program ve resimli anlatımını attım:

    https://cdn.anonfiles.com/1372697440854.rar

    denedim ama yine olmadı flash takılıyken bilgisayar başlangıç ekranında kalıyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    usb cdrom yaparsan olmaz. usb hdd seçeneğini dene

    edit : usb veya usb hdd seçeneği yoksa anakartın desteklemiyordur usbden boot olayını

    CnkGn tarafından 01/Tem/13 20:20 tarihinde düzenlenmiştir

    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    İso dosyasını direk flasha mı yazmak gerekiyor yoksa içindeki dosyaları mı flasha yazmak lazım?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXeLanS
    eXeLanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    İso dosyasını direk flasha mı yazmak gerekiyor yoksa içindeki dosyaları mı flasha yazmak lazım?

    bu programı indir iso dosyasını göster kendi hallediyor (win 7 ve win 8 içindir )

Toplam Hit: 1107 Toplam Mesaj: 11