Windowsu Güncelleştiremiyorum Yardım???
-
arkadaşlar bılgısayarı yenı aldım xp cd sı yoktu dogal olarak kacak kurdum xp yı sımdı bılgısayar kurulu ama 30 gun ıcerısınde guncellestırmelısınız falan dıyo ınternetten guncelleme olmuyo bı tel no var aradım benım kodu yazdım boyle bır bılgı kayıtlı degıl dıyo(kacak kurdugum ıcın) ne yapabılırım acaba
-
hoca önce;
1.Windows'U aktifleştirmen falan lazım bunun için...WindowsHack Diye Bi Dosya Vardı Elimde Yok Varsa Upload Etsin Etkinleştir...
2.Bir Aralar Yasal Bilmem Ne Vardı Ordada Ürün Numaranı Değiştirmen Gerekiyordu...Farklı Bi Ürün Numarası(Serial) Bulman Lazım...
3.Artık Güncelleştirebilirsin..:=) Anladıysan Ne Mutlu Bana.. -
sende güncelleştirme puhahaha
-
ben olsam format atardım :D
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 4
