folder Tahribat.com Forumları
linefolder Visual Basic - Basic - PicBasic ve Türevleri
linefolder Windowsun Açılışında Çalıştırma Kodu?



Windowsun Açılışında Çalıştırma Kodu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar,bunu söylerseniz çok makbule geçecek.mümkünse denenmiş kod olsun.Çünkü vbkodbank da birkaç tane var,ama işe yaramadı.Hata veriyor kod.Yardımlarınızı bekliyorum.
    Bir de saatin yanında iconun gelmesi için bir kod verirseniz memnun olurum.Çok şey istemiş gibi oldum,ama ihtiyacım var :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Programını menüdeki başlangıç kısmına attırırsan işin hallolur,setup programlarıyla bunu otomatik yaptırabilirsin.Veya

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

    anahtarının içine kendi programını yolun belirleyerek başlangıçta çalıştırabilirsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    buraya nasıl kopyalacağız onu bilemiyorum,regeditte görüyorum başlangıçtaki programlarım orda.Ben form_load dan nasıl kopayalacağım.Setup işini zor anladım zaten,onu da kurcalayacam şimdi.

    Bir de şu saatin yanına ikonun gelmesi olayı nasıl oluyor?

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    servis programı yazacaksın,registry a nasıl kayıt yapılı biraz araştır öğren,öyle direkt söylenmez.gir programlama sitelerine oku öğren nasıl değer yazılır,nasıl silinir...

    Simge konusuna gelince tray. (nokta koy) ordan iconu seç,bir imagelistten bir iconun nosunu ver, şuan örnek bir uygulama yok bende

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    başlangıçta açma işin setupla hallettim.Registry diye bölümüvardı ordan ekeldim.Çalıştı.Peki şu tray. dediğin kodu pek anlayamadım.Planet veya başka bir yerde nasıl bir arama yapmalıyım bulmak için.Ben saatin yanı diye biliyorum,orayı ama galiba taskbar orası.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    http://www.vb-helper.com/howto_run_at_startup.html

    burda yazıyor

    ftw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    tamam hallettim,teşekkürler bilgiler için.System tray miş saatin yanı kodu da buldum.Başka ihtiyacı olanlar için altta veriyorum.Ben yazmadım tabi :)


    *******************************

    Private Type NOTIFYICONDATA
    cbSize As Long
    hWnd As Long
    uId As Long
    uFlags As Long
    uCallBackMessage As Long
    hIcon As Long
    szTip As String * 64
    End Type
    Private Const NIM_ADD = &H0
    Private Const NIM_MODIFY = &H1
    Private Const NIM_DELETE = &H2
    Private Const WM_MOUSEMOVE = &H200
    Private Const NIF_MESSAGE = &H1
    Private Const NIF_ICON = &H2
    Private Const NIF_TIP = &H4
    Private Const WM_LBUTTONDBLCLK = &H203
    Private Const WM_LBUTTONDOWN = &H201
    Private Const WM_LBUTTONUP = &H202

    Private Const WM_RBUTTONDBLCLK = &H206
    Private Const WM_RBUTTONDOWN = &H204
    Private Const WM_RBUTTONUP = &H205
    Private Declare Function Shell_NotifyIcon Lib "shell32" Alias "Shell_NotifyIconA" (ByVal dwMessage As Long, pnid As NOTIFYICONDATA) As Boolean
    Dim nid As NOTIFYICONDATA

    Private Sub Command1_Click()
    nid.cbSize = Len(nid)
    nid.hWnd = Form1.hWnd
    nid.uId = vbNull
    nid.uFlags = NIF_ICON Or NIF_TIP Or NIF_MESSAGE
    nid.uCallBackMessage = WM_MOUSEMOVE
    nid.hIcon = Form1.Icon
    nid.szTip = "Görev çubugunda görünür" & vbNullChar
    Shell_NotifyIcon NIM_ADD, nid
    Me.Visible = False

    End Sub


    Private Sub Form_Load()
    YigitsMenu.Visible = False
    Command1.Picture = Me.Icon
    'Command1 Buttonumuza ICONumuzu atiyoruz.
    End Sub

    Private Sub Form_Terminate()
    Shell_NotifyIcon NIM_DELETE, nid
    ' Her türlü hataya karsi burda da önlem almamiz gerekiyor..
    End Sub

    Private Sub Form_MouseMove(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single)
    Dim msg As Long
    msg = X / Screen.TwipsPerPixelX
    Select Case msg
    Case WM_LBUTTONDOWN
    Case WM_LBUTTONUP
    Case WM_LBUTTONDBLCLK 'sol tus çift klik
    MenuGoster_Click
    Case WM_RBUTTONDOWN 'sag tus basili
    PopupMenu YigitsMenu, , , , MenuGoster
    Case WM_RBUTTONUP 'sag tus basilip birakildi
    Case WM_RBUTTONDBLCLK 'sag tus çift klik
    End Select
    End Sub


    Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer)
    Shell_NotifyIcon NIM_DELETE, nid
    'Formumuz kapandiginda Iconumuzu kaldiriyoruz...
    End Sub


    Private Sub MenuGoster_Click()
    'Koydugumuz Menunun Iconken sol ok ile ortaya çikmasini
    'sagliyoruz...
    Me.Visible = True
    Shell_NotifyIcon NIM_DELETE, nid
    End Sub


    Private Sub MenuKapat_Click()
    'Burda da yine sol okla çikan menudeki Kapat buttonu...
    Unload Me
    End Sub

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 1885 Toplam Mesaj: 7