Windows"Un İçine Dosya Gömme
-
Arkadaşlar forumlarda gördüm bazı arkadaşlar windowsun içine bir ton dosya gömmektedir. En sonuncusu ise bir arkadaş konu açmştı orda defalarca sormama rağmen sanki o bilgiyi mezara götürecekcesine bi türlü bilgi vermedi veya yazımı bilerek görmedi..
Windows XP 'nin içine SP2 - SP3 veya benim istediğim her türlü dosyayı nasıl gömerim. Bilgisi olan arkadaş varsa çok makbule geçer
-
Nlite programıyla sp2/sp3 ve driver gömebilirsin istemedigin özelligi bileşeni hizmetide kaldırabilirsin ayrıca CDkey de iptal edebilirsin
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Nlite programıyla sp2/sp3 ve driver gömebilirsin istemedigin özelligi bileşeni hizmetide kaldırabilirsin ayrıca CDkey de iptal edebilirsin
-----------------------------peki hocam başka dosyaları gömemibilrimiyim. Örneğin mediaplyar 11 - winrar- kaspersky- vs vs vs diğer programları
windows kurulumdan sonra gereken programları gibi mesela
-
bahsettigin programları .CAB kıvamına getirmen gerekiyor bunu yapman için programlar dosyalar kodlar .txt dosyalarıyla .CAB kıvamına getiriyorsun
Nlite,programı o şekilde tanıyor
-
hepsini gömebilirsin rahat ol.
nlite bu konuda oldukça başarılı bir yazılım.
-
Kardeş o programı indirip kurduğunda görüceksin zaten her şeyi gömebildiğini. Ama elinde bir tane xp cd'si olup onu sabit diskine kaydetmen gerekli.
Programın çalışma aşamalarından bahsedeyim biraz :
İlk önce xp'yi kopyalamış olduğun yol gösteriyorsun. Program otomatik algılıyor sp kaç yüklü bilmem ne gömülü diye.
Sonra raid gömmek istiyorsan onun yolunu gösteriyorsun.
Ondan sonra da önüne 4-5 tane buton geliyor. Eklemek istediklerin kaldırmak istediklerin. Service pack istiyorsan o ayrı bir buton olması lazım.
En sonunda da sana .iso mu yoksa direk cd'ye mi basmak istediğini soruyor. 2-3 dakikada .iso yu oluşturuyor. Sonra cd'ye basıp formatını atıyorsun.
-
Benim de açmak istediğim bi konuydu bende faydalanmış oldum bu arada sağolun bilgileriniz için
-
teşekkürler arkadaşlar
-
peki mesela winamp ı nasıl gömücez :S .cab falan dediniz ya.. nasıl oluyor tam olarak..
