Windowz Gezgini (Sorun)
-
Ne zaman 1 2 klasör acsam 1 2 dk sora windows gezgini calısmayı durdurdu diyip tüm klasörleri kapatıyo explorer i yeniliyo.C ye girmeye korkar oldum
İşletim sistemim vista.Virüs taraması yaptım nod 32 ile bi kac keyloger buldu sildi orda bi sorun yok.Ne yapıcam ne edicem .:=)
-
:D:D arkadaşım out vista diceksin in xp diceksin basacaksın makineye formatı....
Toplam Hit: 785 Toplam Mesaj: 2
