Winrardamı Bi Sorun Waaar Pc Demi_?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    arkadaşlar ben bu battlefiel oyununu kurcam ve oyun part halinde partları cıkartdıktan sonra kurulum dosyaları geliyor.sorun şu part 1 i rar kitaplıgı olarak görmüyor normal  bi exe simgesi olarak duruyo dier partlarda bi sorun yok onlar winrar arşivi şeklindeler ve pc ye kopyalarken hiç kasmıyorlar ama bu part 1 e tıkladıgımda pc donuyo öncedende fifa 2007 yi yüklerken böyle olmuştu ama sonradan çözmüştüm onu ama hatırlamıyorum şimdi.Bu sorunu nasıl çözebilirim winrarımdamı war acaba bi sorun çünkü daha öncedende partlı oyunları kurmuştum pc ye:S 

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    exe de yapabilmekte winrar

    sağ tıkla winrarla ilgili bişeyler olabilir onu yap

    donuyor diyorsun noluyor sonra

    bozuk olabili yada pc kaldırmauabilir |:


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThEDARq
    ThEDARq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    Hocam Hepsini Seç CTRL-A  Sağ a Tıkla Dosyaları Çıkart De Bakalım Olucakmı :/

    || Beyaz Atlı Prensini Bekleme,Seyize Razı Ol,Yoksa Beygire Kalırsın..||
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    exe de yapabilmekte winrar

    sağ tıkla winrarla ilgili bişeyler olabilir onu yap

    donuyor diyorsun noluyor sonra

    bozuk olabili yada pc kaldırmauabilir |:


    -----------------------------
    hocam sağ tıklayınca yada part1e tıklayınca donuyo nasıl donuyo o klasor donuyo pc biraz yavaşlıyo aradan biraz zaman geçiyo kendine geliyo ama sağ tıkladıgımın menüsü gelmiyo ben yine sağ tıklıyom yine böyle oluyo.Oyun battlefield 2 benım pcnın kaldırcanı düşünüyorum 512mb ekran kartı falan war bi çözemedim walla :(

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    cd , overburn mü ne yapıldıysa ve cd dandik olduğundan o winrar self-exec.leri okunurken çok kasıyor.

    İyice temizleyip bilgisayara yapıştır ordan aç.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    cd , overburn mü ne yapıldıysa ve cd dandik olduğundan o winrar self-exec.leri okunurken çok kasıyor.

    İyice temizleyip bilgisayara yapıştır ordan aç.


    -----------------------------
    neyi iyice temizliyim_?

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    cdyi.

    ...said addicted.
Toplam Hit: 831 Toplam Mesaj: 7