

Winrardamı Bi Sorun Waaar Pc Demi_?
-
arkadaşlar ben bu battlefiel oyununu kurcam ve oyun part halinde partları cıkartdıktan sonra kurulum dosyaları geliyor.sorun şu part 1 i rar kitaplıgı olarak görmüyor normal bi exe simgesi olarak duruyo dier partlarda bi sorun yok onlar winrar arşivi şeklindeler ve pc ye kopyalarken hiç kasmıyorlar ama bu part 1 e tıkladıgımda pc donuyo öncedende fifa 2007 yi yüklerken böyle olmuştu ama sonradan çözmüştüm onu ama hatırlamıyorum şimdi.Bu sorunu nasıl çözebilirim winrarımdamı war acaba bi sorun çünkü daha öncedende partlı oyunları kurmuştum pc ye:S
-
exe de yapabilmekte winrar
sağ tıkla winrarla ilgili bişeyler olabilir onu yap
donuyor diyorsun noluyor sonra
bozuk olabili yada pc kaldırmauabilir |:
-
Hocam Hepsini Seç CTRL-A Sağ a Tıkla Dosyaları Çıkart De Bakalım Olucakmı :/
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------exe de yapabilmekte winrar
sağ tıkla winrarla ilgili bişeyler olabilir onu yap
donuyor diyorsun noluyor sonra
bozuk olabili yada pc kaldırmauabilir |:
-----------------------------
hocam sağ tıklayınca yada part1e tıklayınca donuyo nasıl donuyo o klasor donuyo pc biraz yavaşlıyo aradan biraz zaman geçiyo kendine geliyo ama sağ tıkladıgımın menüsü gelmiyo ben yine sağ tıklıyom yine böyle oluyo.Oyun battlefield 2 benım pcnın kaldırcanı düşünüyorum 512mb ekran kartı falan war bi çözemedim walla :( -
cd , overburn mü ne yapıldıysa ve cd dandik olduğundan o winrar self-exec.leri okunurken çok kasıyor.
İyice temizleyip bilgisayara yapıştır ordan aç.
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------cd , overburn mü ne yapıldıysa ve cd dandik olduğundan o winrar self-exec.leri okunurken çok kasıyor.
İyice temizleyip bilgisayara yapıştır ordan aç.
-----------------------------
neyi iyice temizliyim_? -
cdyi.
Toplam Hit: 831 Toplam Mesaj: 7