Wireless ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Tp link TD-W8901G Modemim var ancak dişardan bi kaç kişiye wireless bağlanti verdim şifreleri başkalarina vermelerinden endişe duyuyorum bu yüzden ip mac filitresini açtim ama modem arayüzünden wireless dan bağlanan kişileri göremiyorum daha önce 3com modem vardi wirelessdan bağli olan kişileri ip mac filtering bölümünde mac adresiyle gösteriyordu ama bu modem de kariştirdim göremedim ne yapmam gerekli ?


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bahsettiğin şey filtre menüsü altındaki uygulama filtrelerinde degil mi?? IP/MAC filtrelemesi de bu kısımdaymış..

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Firewall bölümünde mac adres filtering


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Tmm ama bnm sorum o degil wirelessdan bağlanan kişileri mac adresiyle nasil görücem ? önceki 3com modemimde görüyodum


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Neyse Cözümü buldum sagollasin hocam ufak bi yazilimla ağimdaki tüm pclerin mac adreslerini ve iplerini görüyorum modem ara yüzünden de banliyabilirim :)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sifreni degissen daha kolay olmasmi aga :S


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek

    bu wireless lerin ayarlana bilir olanı yokmu la? masa üstüne şu kadar hız, kablosuzlara şu kadar filan diye?


    Yakarız Bu Gezegeni...
Toplam Hit: 1125 Toplam Mesaj: 7