folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Wireless Ağ Kurma Hakkında?



Wireless Ağ Kurma Hakkında?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    aslında cok se yazmıstım uzunca........sildim amk
    ama şöle özetleyeyeyim;
    2 kablosuz agı nasıl birleştirebiliriz.
    çok uzundur aklımda idi ama okuldn böle bişe denemedim?
    yapan varmı?
    ayarı nedir ne değildir?



    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Sorunu net olarak acikla...2 kablosuz agdan kastin tamamen farkli modemlerden yapan aglari birbirine baglamakmi?...yoksa bir modem cikisli digerleri adaptor cikisli bir ag kurmakmi..

    eger 2 modem cikisli icin istiyorsan
    windows ag yapilandirma sihirbazi ile kablosuz ag kur de sonra ag disketi olusturmani isteyecek ag disketi olustur ve daha sonra disketi diger makinede ac....diger makinede disket takma yetkin yoksa...orasi ileri derece network ve wireless paket kirma isine girer ki bunuda burada yazsam sana sifirdan network ve wi-fi kriptolomayi anlatmam gerekecek...

    eger 1 modem digerleri wireless adaptorlerle ag kuracaksan sadece modem seceneklerinden wireless aygitlarin birbirini gormesine izin ver secenegini "enable" olarak secmen yeterli.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 1402 Toplam Mesaj: 2