Wireless Ağ Kurma Hakkında?
-
aslında cok se yazmıstım uzunca........sildim amk
ama şöle özetleyeyeyim;
2 kablosuz agı nasıl birleştirebiliriz.
çok uzundur aklımda idi ama okuldn böle bişe denemedim?
yapan varmı?
ayarı nedir ne değildir?
-
Sorunu net olarak acikla...2 kablosuz agdan kastin tamamen farkli modemlerden yapan aglari birbirine baglamakmi?...yoksa bir modem cikisli digerleri adaptor cikisli bir ag kurmakmi..
eger 2 modem cikisli icin istiyorsan
windows ag yapilandirma sihirbazi ile kablosuz ag kur de sonra ag disketi olusturmani isteyecek ag disketi olustur ve daha sonra disketi diger makinede ac....diger makinede disket takma yetkin yoksa...orasi ileri derece network ve wireless paket kirma isine girer ki bunuda burada yazsam sana sifirdan network ve wi-fi kriptolomayi anlatmam gerekecek...
eger 1 modem digerleri wireless adaptorlerle ag kuracaksan sadece modem seceneklerinden wireless aygitlarin birbirini gormesine izin ver secenegini "enable" olarak secmen yeterli.
Toplam Hit: 1402 Toplam Mesaj: 2
