Wireless Ağ Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    selam muridler kaldığım yerde 4 tane verici var bunların adları hotspot1,hotspot2,hotspot3,hotspot4 benim laptop hotspot1 ve 2 yi goruyor digerlerini gormuyor yanlız arkacdaslarda 4 ü gozukuyor yani bende 3 ve 4 gozukmuyor mekan aynı mekan olmasına ragmen yine gozukmediler bu durum neyden kaynaklanır mac adresi banlanmış olabilir mi?

    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    MAc adresi engelenmiş olabilir dediğin gibi. Arkadaşlarınla aynı yerdenmi bağlanmaya çalışıyorsunuz ?

    SEnin kullandığın laptop yada adaptör farklımı ? (Ki farklıdır )

    Wireless ayarlarında kanal seçimi falan yada turbo mod vs vs gibi şeyler vardır onları kurcala.

    hotspot dediğin olay access pointlermi ayrı modemlermi ?

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    evet hocam aces point hç bir şekilde ağlar gozukmuyor arkdaslarda o 2 ağ gözüküyor

    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
Toplam Hit: 774 Toplam Mesaj: 3